نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۵

محتویات سال اول بازی The Division 2 معرفی شد؛ انتشار دو تریلر جدید از بازی [E3 2019]

در جریان کنفرانس E3 2019 یوبی‌سافت، محتویات و نقشه‌ی راه سال اول بازی The Division 2 با ۲ تریلر جذاب، برای مخاطبان شرح داده شد.

کنفرانس E3 2019 شرکت یوبیسافت سرانجام به پایان رسید و طی آن خبرهایی کاملا جدید از آثار مختلف این کمپانی، در اختیار دنبال‌کنندگان و هواداران پرتعدادش قرار گرفت. در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو Massive Entertainment قسمتی از این کنفرانس مطبوعاتی پراهمیت را به‌بازی محبوب، باکیفیت و موردتحسینِ The Division 2 اختصاص داد و با پخش دو تریلر جذاب، محتویات سال اول از پشتیبانی سازندگان از اثرشان برای مخاطبان شرح داده شد.

با توجه به‌صحبت‌های تیم سازنده‌ی بازی، محتویات سال اول «دیویژن 2» در قالب سه «اپیزود» مختلف در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. اپیزود یک از این محتویات، موزه‌ی ملی واشنگتن را به نقشه‌ی بازی اضافه می‌کند. اپیزود ۲ که در پاییز منتشر می‌شود در زندان پنتاگون جریان خواهد داشت و اپیزود ۳ بازیکنان را در اولین روزهای سال ۲۰۲۰، به‌جزیره‌ی کُنی (Cony) خواهد برد.

نکته‌ی مهم دیگری که سازندگان بازی طی صحبت‌های خود به آن اشاره کردند، این است که گیمرها از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ ژوئن (۲۳ تا ۲۶ خرداد) می‌توانند بازی را به‌رایگان تجربه کنند. دیویژن 2 برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 عرضه شده است.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده