// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۱۱

بسته الحاقی Moons of Elsweyr برای The Elder Scrolls: Legends معرفی شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 2019، بسته الحاقی جدیدی با نام Moons of Elsweyr برای بازی The Elder Scrolls: Legends معرفی شد.

در بخشی از کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 2019، پیت هاینز در مورد بازی‌های کارتی و محبوبیت The Elder Scrolls: Legends صحبت کرد. همچنین در ادامه، برگزارکنندگان مراسم بسته الحاقی جدید این بازی را معرفی کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Moons of Elsweyr نام بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls: Legends است که با انتشار یک ویدیو سینمایی نشان داده شد. درواقع در این ویدیو پسری را دیدیم که در یک کافه مشغول تجربه‌ی بازی The Elder Scrolls: Legends می‌شود که ناگهان، خود را در جهان بازی پیدا می‌کند. متاسفانه اطلاعات کافی از جزئیات بازی نشان داده نشد، اما به‌نظر می‌رسد بازی دارای حال‌وهوای بسته الحاقی Elsweyr بازی الدر اسکرولز آنلاین را دارد و شاهد کارت کاراکترهای آشنایی باشیم.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی Moons of Elsweyr بازی The Elder Scrolls: Legends را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بسته الحاقی در تاریخ ۶ تیر ماه (۲۷ ژوئن) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده