نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۵

تریلر بسته الحاقی Elsweyr بازی Elder Scrolls Online با محوریت حضور اژدها در بازی منتشر شد [E3 2019]

دقایقی پیش در جریان کنفرانس بتسدا در E3 2019 تریلری از بسته الحاقی Elder Scrolls Online: Elsweyr با محوریت اژدها در این بازی منتشر شد.

نمایشگاه E3 2019 آغاز شده است و هر یک از شرکت‌ها به نوبت در حال برگزاری کنفرانس‌های خود هستند. در این میان، شرکت بتسدا در کنفرانس خود تریلر تازه‌ای از Elsweyr منتشر کرد. محتوای Elsweyr جدیدترین بسته الحاقی بازی Elder Scrolls Online محسوب می‌شود. این تریلر با محوریت حضور اژدها در بازی ساخته شده است.

تریلر منتشر شده بیش از اینکه به نمایش گیم پلی بازی مربوط باشد، نمایشی سینماتیک به حساب می‌آید. این تریلر مملو از صحنه‌‌های مبارزه به صورت سینمایی است. سازندگان بازی نیز پیش از نمایش تریلر به صراحت از پایان مبهم این تریلر سخن به میان آوردند. در ادامه برنامه نیز بسته الحاقی دیگری با نام Dragonhold معرفی شد. این بسته الحاقی در ماه نوامبر (آبان-آذر) در درسترس قرار خواهد گرفت. علاوه‌بر این، بسته الحاقی دیگری با نام Scale Breaker که محتوای محدودتری خواهد داشت، در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. تمام این محتویات برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهند شد. شما در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از Elder Scrolls Online: Elsweyr را تماشا کنید.

دانلود از آپارت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده