نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰

بسته الحاقی Lego Speed Champions بازی Forza Horizon 4 با انتشار یک تریلر تایید شد [E3 2019]

در جریان رویداد کمپانی مایکروسافت در همایش E3، با نمایش یک تریلر از بسته‌ی الحاقی Lego Speed Champions برای بازی Forza Horizon 4 رونمایی شد. خودروهایی با تم لگو در قالب این بسته در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت در جریان است و شاهد رونمایی از بازی‌های حقیقتا زیادی هستیم! مایکروسافت با دستی پر آمده و نمایش‌هایی کاملا جدید را یکی پس از دیگری در نمایش E3 2019 خود به‌تصویر درآورده است.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و به‌دنبال پشتیبانی باکیفیت استودیو پلی گراند گیمز از بازی اتوموبیل‌رانی معرکه‌ی خود یعنی Forza Horizon 4، شاهد رونمایی از بسته‌ی الحاقی جدید این اثر با نام Lego Speed Champions بودیم. این بسته‌ی الحاقی با اضافه کردن پیست‌ها و اتومبیل‌ها و آواتارهایی جدید برای راننده‌ها و گیمرها، جلوه‌ای لگومانند را به‌بازی خواهد افزود و نکته‌ی جالب تریلر، پخش شدن موزیک Everything's Awesome است که پیش‌تر آن را در فیلم Lego Movie گوش کرده بودیم.

این بسته‌ی الحاقی در تاریخ ۲۳ خرداد یعنی ۳ روز دیگر در دسترس بازیکنان اثر، یعنی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده