نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲

تریلر گیم پلی بازی Minecraft: Dungeons منتشر شد [E3 2019]

در حاشیه کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2019، تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Minecraft: Dungeons منتشر شد که تاریخ تقریبی آن را مشخص کرد. 

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، تریلر جدیدی از بازی Minecraft: Dungeons منتشر شده است. در حاشیه کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال، استودیو موجانگ (Mojang) تریلر گیم پلی نسخه جدید و اسپین آف بازی Minecraft را منتشر کرد که در آن شاهد نمایش گیم پلی بازی بودیم و همچنین کواپ ۴ نفره بازی نیز نمایش داده شد. همچنین در این تریلر مشخص شد که بازی Minecraft: Dungeons قرار است در بهار سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌هایی چون ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست و قابل انتظار است که در آینده نزدیک تاریخ انتشار رسمی این بازی رسما تایید و اعلام شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین بازی Minecraft: Dungeons قرار است همزمان برای سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر شود که این موضوع شامل ایکس باکس وان و ویندوز می‌شود، اما هنوز این بازی برای دیگر پلتفرم‌ها تایید نشده است. در بازی Minecraft: Dungeons، بازیکن وارد سیاه‌چال‌های مختلف می‌شود که سیاه‌چال‌های بازی دارای باتلاق‌ها، معدن‌ها و پرتگاه‌های مختلفی خواهند بود که بازیکنان را به چالش خواهند کشید. بازیکنان می‌توانند بازی Minecraft: Dungeons را به صورت صورت تک‌نفره یا به صورت مشارکتی با سه شخص دیگر تجربه کنند.


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده