// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

اشاره مایکروسافت به معرفی کنسول بعدی ایکس باکس [E3 2019]

مایکروسافت یک روز شمار برای کنفرانس خبری خود در E3 2019 تدارک دیده که در آن اشاره‌ای هم به کنسول بعدی ایکس‌باکس شده است. 

بامداد روز دوشنبه، کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 برگزار می‌شود و مایکروسافت، پیش از شروع نمایشگاه E3 2019، یک روزشمار را تدارک دیده بود. ساختار این روزشمار به‌نحوی بود که تبلیغ‌های مختلفی را در محیط اطراف شاهد بودیم و همچنین تصاویری از بازی‌های مایکروسافت و پلتفرم ایکس باکس وان که در این رویداد حضور دارند، نمایش داده می‌شد.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، یکی از کاربران توییتر متوجه حروف و اعداد مختلفی در این تبلیغ‌ها شده است. در جریان اعداد و حروف منتشر شده، شاهد حروف RGB هستید که به‌ترتیب کدهای ۲۵۵، ۳۶ و ۰ را نمایش می‌دهند. به‌عبارتی کدهای RBG نمایش داده‌شده به رنگ اسکارلت اشاره دارند که نام پروژه مربوط به کنسول نسل آینده ایکس باکس است. البته در حال حاضر اسم رمز کنسول نسل آینده مایکروسافت به Lockhart و Anaconda تغییر پیدا کرده است.

حال باید منتظر ماند و ببینیم آیا مایکروسافت در کنفرانس خبری خود، اطلاعاتی را از کنسول‌ نسل نهم خود منتشر می‌کند یا خیر. نظر شما کاربران زومجی در‌این‌باره چیست؟ همچنین می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زیر تماشا کنید.

روزشمار مایکروسافت برای E3 2019

روزشمار مایکروسافت برای E3 2019

روزشمار مایکروسافت برای E3 2019


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده