نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸

تریلر و اطلاعاتی جدید از بازی Madden NFL 20 منتشر شد [EA Play 2019]

در جریان رویداد EA Play تریلر و اطلاعاتی کاملا جدید از بازی Madden NFL 20 منتشر شد که در این مطلب، تمامی آن‌ها را مرور می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

در حالی که زمان چندانی تا آغاز رویداد E3 2019 باقی نمانده است، کمپانی الکترونیک آرتز طبق رسم سالانه‌ی خود، در برهه‌ی چند روزه ماقبل شروع E3 رویداد ویژه‌ی خود موسوم به EA Play 2019 را برگزار کرده و در جریان آن، بدون معرفی حتی یک بازی جدید، اطلاعاتی تازه از آثاری همچون Starwars: Jedi Fallen Order ،FIFA 20 ،Sims 4 ،Battlefield V و Apex Legends منتشر شد؛ بازی‌هایی که الکترونیک آرتز پیش‌تر هم اعلام کرده بود که قرار است در جریان این رویداد، پیرامون آن‌ها صحبت و اطلاعاتی جدید از آن‌ها منتشر کند که همین موضوع درکنار عدم وجود سورپرایزها و معرفی بازی‌هایی جدید و مورد انتظار همچون نسخه‌هایی جدید از مجموعه‌هایی مثل Crysis یا Dead Space، دنبال‌کنندگان EA را کمی ناامید کرد.

MADDEN NFL 20

در این میان، بخش Career جدید و بهبود یافته نسبت به قبل از جمله تغییرات بازی Madden NFL 20 است و اگر با آثار ورزشی آشنایی داشته باشید، می‌دانید که در این بخش از بازی می‌توانید یک بازیکن NFL را خلق کنید و با پیشرفت در لیگ‌های داخلی و محلی، به سطوح‌ بالای این رشته‌ی ورزشی برسید. Scenario Engine از موارد ویژه‌ی این بازی خواهد بود که با الگوریتم‌های مختلف، اتفاقات گوناگون و از پیش‌تعیین‌نشده‌ای را پیش‌پای بازیکن شما قرار می‌دهد. ویرایش سرعتی ترکیب‌ها در حین انجام بازی از دیگر تغییرها و بهبودهای بازی است که سرعت بازی را بالاتر می‌برد و ریتم مسابقات را بالا نگه می‌دارد. یکتا بودن بازیکنان مختلف در مهارت‌ها و استعدادهایی که دارند، در این بازی با یک عنصر ویژه با نام X-Factor شناخته می‌شود و «فاکتور-اکس» هر بازیکن زمین، می‌تواند نتیجه‌ی بازی را تعیین کند. تغییرات و بهبود قسمت فیزیک، طراحی چهره‌ی بازیکنان و مواردی از این دست که سالانه در بازی‌هایی همچون فیفا دیده می‌شود، از مواردی است که در Madden NFL 20 رعایت شده است.

بازی Madden NFL 20 در تاریخ ۲ آگوست‌‌ (۱۱ مرداد) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. خریداران نسخه‌های Superstar و Ultimate Superstar می‌توانند بازی را ۳ روز زودتر از انتشار رسمی‌اش تجربه کنند. در ادامه شما را به‌تماشای تریلر جدید بازی دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده