// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴

نقشه‌های جدید Battlefield V معرفی شدند [EA Play 2019]

در جریان رویداد EA Play 2019، اطلاعات جدیدی از محتویات تازه بازی Battlefield V نظیر نقشه‌های جدید در دسترس قرار گرفت.

قبل از شروع رویداد EA Play 2019، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرده بود که محتویات جدید بازی Battlefield V را به‌نمایش خواهد گذاشت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و در آستانه شروع نمایشگاه E3 2019 و طی رویداد EA Play 2019، استودیو EA Dice، سازنده بازی بتلفیلد V، در مورد محتویات جدید این بازی صحبت کرد.

به‌عنوان اولین قدم، نقشه جدید بازی با نام ماریتا نمایش داده شد که هرج‌ومرج در یونان را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بارز نقشه ماریتا، محیط کوهستانی و خانه‌های متعدد است. ازاین‌رو در نقطه‌به‌نقطه بازی باید حواس‌تان به خانه‌ها و کوچه‌ها باشد. نقشه ماریتا در جریان چپتر چهارم بازی بتلفیلد V در ماه جولای (تیر-مرداد) در دسترس قرار می‌گیرد. دومین نقشه بازی ال‌ساندن نام دارد که بازیکنان را در صحرای آفریقا قرار می‌دهد. ساختار این نقشه کویری به‌نحوی است که فاصله‌ی بین پایگاه‌ها (با‌توجه‌به حالت بازی) زیاد است. ازاین‌رو وسایل نقلیه و استفاده درست از آن‌ها نقش بسیار مهمی دارند. این نقشه قرار است ساختار سندباکس و نام آشنای بتلفیلد را در دسترس کاربران قرار بدهد. ال‌ساندن در روز ۶ تیر ماه (۲۷ ژوئن) منتشر می‌شود.

در ادامه گفته شد که نقشه‌ی Pacific Theater of War هم در پاییز ۲۰۱۹ برای بازی منتشر خواهد شد. همچنین در ماه آگوست (مرداد-شهریور) هم نقشه‌های بیشتری معرفی می‌شوند. ضمنا در این ماه یک آپدیت هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که رتبه نهایی شما را از ۵۰ به ۵۰۰ ارتقا می‌دهد. زمانی‌که سطح شما به بالای ۵۰ رسید، به‌ ازای هر ارتقای رتبه سکه دریافت می‌کنید و در هر ۵۰ رتبه‌ هم داگ تگ مخصوصی به‌ شما داده می‌شود. البته این انتهای کار نبود و عوامل استودیو دایس، نقشه Operation Underground را هم معرفی کردند. این نقشه نبردهای زیر زمین و داخل مترو را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که شباهت‌هایی به نقشه معروف مترو بازی بتلفیلد 3 دارد. این نقشه در ماه اکتبر (مهر-آبان) و بین چپتر چهارم و پنجم در دسترس قرار خواهد گرفت.

در انتها مشخص شد که بتلفیلد V به رایگان در دسترس کاربران EA Access و Origin Access قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نقشه‌های بازی Battlefield V را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده