نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹

تریلر بازی جدید نینجا تئوری در آستانه E3 2019 فاش شد

به تازگی اولین تریلر و اطلاعات رسمی بازی جدید نینجا تئوری فاش شده است. از این بازی قرار است رسما در کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 رونمایی شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، بازی و IP جدید نینجا تئوری (Ninja Theory) فاش شده است. به تازگی Xboxer.sk ویدیویی را فاش کرده که در آن شاهد اولین تریلر رسمی و رونمایی از بازی جدید نینجا تئوری هستیم که این بازی قرار است در کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 معرفی شود. طبق این تریلر، Bleeding Edge نام بازی جدید نینجا تئوری است که پیش از این دامین آن ثبت شده بود و بسیاری نیز تصور می‌کردند نام بازی جدید این استودیوی خوش‌نام بریتانیایی است. طبق این تریلر، بازی Bleeding Edge، یک بازی PvP است که بازیکن‌ها را به ۲ تیم چهار نفره تقسیم می‌کند که هر شخص کنترل یک شخصیت را بر عهده دارد و بازیکن‌ها باید با انتخاب یک شخصیت، با سلاح‌های سرد با یکدیگر مبارزه کنند. شما در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید که کیفیت بالایی ندارد و همچنین صدای تریلر نیز ضبط نشده است.

Bleeding Edge

Bleeding Edge

Bleeding Edge

همچنین نسخه بتا یا آلفای بازی Bleeding Edge نیز از تاریخ ۲۷ ژوئن امسال (۶ تیر) در دسترس خواهد بود که فعلا اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. گیم پلی بازی Bleeding Edge شباهت زیادی به دیگر بازی‌های نینجا تئوری دارد و این تریلر پلتفرم‌های بازی را تایید نمی‌کند، اما با توجه به نمایش نام Xbox Game Studio، انتظار می‌رود که این بازی  برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر شود. علاوه بر این، وب‌سایت بازی Bleeding Edge نیز ثبت شده که شما در اینجا می‌توانید به وب‌سایت این بازی نیز مراجعه کنید.

کنفرانس خبری مایکروسافت E3 2019 در ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد ۲۰ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده