// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

E3 2019: چه انتظاراتی از کنفرانس اسکوئر انیکس داریم؟

کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019، روز سه شنبه ۲۱ خرداد ماه راس ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز می‌شود و در این مطلب نگاهی به انتظارهایی که داریم و احتمال‌های این کنفرانس خبری انداخته‌ایم.

نمایشگاه E3 را می‌توان مهم‌ترین رویداد گیمینگ دانست که سازنده‌های بازی‌های ویدیویی برای نمایش جدیدترین بازی‌های‌شان، در این رویداد شرکت می‌کنند. ازطرفی شرکت‌های بزرگ نظیر سونی، مایکروسافت، یوبیسافت و نینتندو هم در آستانه شروع E3، کنفرانس‌های خبری مخصوص‌به خودشان را برگزار می‌کنند. دراین‌میان اسکوئر انیکس (Square Enix) در سال ۲۰۱۸ برای اولین‌بار کنفرانس خبری خود را برگزار کرد. البته کنفرانس اسکوئر انیکس همانند نینتندو، یک ویدیو از پیش ضبط شده بود. حال چند روز تا شروع E3 2019زمان باقی‌نمانده است و با اینکه سونی بزرگ‌ترین غائب این رویداد به‌حساب می‌آید، اما سایر شرکت‌های بازی‌سازی، پرقدرت‌تر از همیشه قصد دارند هواداران و مخاطبان بازی‌های ویدیویی را هیجان‌زده کنند.

Marvel

انتظارات‌مان از اسکوئر انیکس در E3 2019

اسکوئر انیکس ۲۱ خرداد ماه و ساعت ۵:۳۰ صبح کنفرانس خبری خود را برگزار می‌کند و به‌نظر می‌رسد برخلاف سال گذشته، امسال با دستی پر به‌سراغ هواداران خواهد آمد. اولین و اصلی‌ترین موردی که از این کنفرانس خبری انتظار داریم، معرفی کامل و یک نمایش از گیم‌پلی بازی Marvel’s Avengers است. در سال ۲۰۱۷ بود که اسکوئر انیکس با انتشار یک ویدیو کوتاه سینمایی، بازی اونجرز را معرفی کرد. در این تریلر شاهد قهرمان‌هایی بودیم که شکست خورده‌اند، اما برای نابودی دشمن باید یک‌بار دیگر اتحاد خود را به‌دست بیاورند. همچنین بازی Marvel’s Avengers در رویداد E3 Coliseum هم پنل مخصوص‌به خودش را دارد و اسکوئر انیکس قصد دارد اطلاعات کاملی را از این بازی منتشر کند.

Dying Light 2 / دایینگ لایت ۲

مورد دوم که خب هواداران زیادی منتظرش هستند، بازی Final Fantasy VII Remake است. چندی پیش در جریان دومین قسمت از برنامه State of Play، سونی در انتهای برنامه تریلر جدیدی را از نسخه ریمیک فاینال فانتزی 7 منتشر کرد. دراین‌میان موردی که حسابی نظر کاربران را جلب کرد، این بود که در ماه ژوئن اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس قرار می‌گیرد. به احتمال زیاد اسکوئر انیکس کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2019 را برای انتشار اطلاعات جدید از این بازی در نظر گرفته است. پس از سال‌ها انتظار، ابتدایی‌ترین چیزی که کاربران خواستار آن هستند، اعلام تاریخ انتشار نهایی بازی است. البته تاریخ انتشاری که به نسل آینده ختم نمی‌شود و به‌زودی کاربران بتوانند فاینال فانتزی VII ریمیک را تجربه کنند. دراین‌میان شایعاتی هم منتشر شده است. طبق این شایعات به‌نظر می‌رسد اسکوئر انیکس قصد دارد این بازی را در دو قسمت مختلف عرضه کند. موردی که این وسط کمی نگران کننده است، این است که هر قسمت ۶۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اسکوئر انیکس در جریان یک خبر اعلام کرد که وظیفه نشر بازی Dying Light 2، ساخته استودیو تک‌لند، در آمریکا را برعهده گرفته است. قطعا این مورد خبری خوبی برای کاربران و مخاطبان بازی‌های زامبی‌محور است. همچنین دایینگ لایت 2 از زمان معرفی‌اش تابه‌امروز تریلر خاصی نداشته است و اطلاعات دقیقی از گیم‌‌پلی، زمان انتشار یا داستان آن منتشر نشده است. نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری اسکوئر انیکس فرصت مناسبی است تا شاهد تریلر جدید این بازی باشیم؛ البته نه یک تریلر سینمایی، بلکه یک تریلر گیم‌پلی که المان‌های داخل بازی و ویژگی‌های شخصیت بازی هم به‌نمایش گذاشته شوند. قطعا اعلام یک تاریخ انتشار دقیق هم می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای باشد، زیرا این روزها چیزی که سخت است، صبر کردن برای بازی است که علاقه‌مندان زیادی دارد. Final Fantasy XIV Online هم یکی دیگر از مواردی است که انتظار می‌رود اسکوئر انیکس اطلاعاتی را از بسته الحاقی جدیدش با نام Shadowbringer منتشر کند. بااینکه تابه‌حال اطلاعات مختلفی از شدوبرینگر و کلاس‌های جدیدش منتشر شده است، اما انتشار یک تریلر سینمایی جدید می‌تواند چیزی باشد که هواداران منتظرش هستند.

Kingdom Hearts 3/کینگدام هارتس ۳

 احتمالات کنفرانس خبری اسکوئر انیکس

تابه‌اینجای کار مواردی گفته شدند که شاهد حضور آن‌ها هستیم یا انتظار داریم که حضور داشته باشند. نحوه‌ی نمایش‌ها، چیزی است که اسکوئر انیکس ازطریق آن می‌تواند کاربران را راضی یا ناراضی نگه دارد. دراین‌میان چند احتمال هم وجود دارد که مهم‌ترین آن، عرضه نسخه جدیدی از Dragon Quest است. در روزی که اسکوئر انیکس کنفرانس خود را برگزار می‌کند، شماره جدید مجله شونن جامپ منتشر می‌شود. اسکوئر انیکس اعلام کرده است که در این مجله شاهد یک معرفی با محوریت دراگون کوئست هستیم. حال احتمالی که وجود دارد‌، این است که اسکوئر انیکس در کنفرانس خبری خود این بازی را با یک تیزر بسیار کوتاه معرفی کند و در مجله ذکر شده، شاهد اطلاعات تکمیلی باشیم. همچنین مورد دیگری که احتمال دارد، این است که یک ریمستر از مجموعه دراگون کوئست معرفی شود.

مجموعه Mana و مخصوصا بازی Secret of Mana، یکی از بازی‌های قدیمی و جذابی هستند که پتانسیل زیادی برای حضور در نسل فعلی را دارند. ازطرفی اسکوئر انیکس اخیرا نشان تجاری Collection of Mana را ثبت کرده است. به‌نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی قصد دارد یک کالکشن از نسخه‌های مختلف سری مانا را در دسترس کاربران قرار دهد و در E3 2019 شاهد معرفی‌اش خواهیم بود. با اینکه گفته می‌شود بسته‌های الحاقی داستانی برای Kingdom Hearts 3 منتشر نمی‌شود، اما بخشی از داستان و سرنوشت کاراکترها به‌نحوی بود که یک بسته‌ی الحاقی داستانی، می‌تواند سرگذشت آن‌ها را روایت کند. البته اسکوئر انیکس در حال حاضر، بسته الحاقی Re:Mind را برای کینگدام هارتس 3 معرفی کرده است، اما اطلاعات خاصی را از آن در دسترس قرار نداده است. امکان دارد بخشی از کنفرانس خبری اسکوئر انیکس به این بسته الحاقی و محتویاتش اختصاص داده شود. جدا از این موارد، می‌توان انتظار یک اسپین آف را داشته باشیم، زیرا در گذشته شایعاتی حول این موضوع منتشر شده بود.

Shadow of the Tomb Raider

آخرین احتمال را هم می‌توان به نسخه جدید مجموعه Tomb Raider اختصاص داد. در سال ۲۰۱۸ بازی Shadow of the Tomb Raider در دسترس کاربران قرار گرفت و نتوانست آنطور که باید و شاید، همانند نسخه Rise of the Tomb Raider مخاطبان را به‌خود جذب کند. در گذشته اعلام شده بود که نسخه‌های بیشتری از این مجموعه عرضه می‌شوند. همچنین فاصله‌ی بین عرضه دو نسخه آخر، سه سال بود و حال اسکوئر انیکس می‌تواند یک معرفی اولیه از نسخه جدید Tomb Raider داشته باشد. در انتها هم انتظار می‌رود اسکوئر انیکس یک ویدیو مونتاژ شده یا فردی از بازی‌های تازه عرضه شده خود نظیر نسخه پی سی بازی Octopath Traveler را به‌نمایش بگذارد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019 چیست؟ شما چه انتظاراتی از این کنفرانس دارید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده