// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تریلر داستانی بازی Ace Combat 7 منتشر شد [E3 2018]

کمپانی باندای نامکو، ویدیو داستانی جدیدی از بازی Ace Combat 7 منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco)، سازنده بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، تریلر جدیدی از این بازی را در نمایشگاه E3 2018 منتشر کرد. همانند ویدیوهای گذشته، در این ویدیو نیز شاهد صحنه‌های سینمایی و گوشه‌ای از بخش داستانی بازی هستیم. در جریان بخش داستانی، شما کنترل شخصیتی را در دست خواهید گرفت که عضو یک گروه کیفری است و وی به همراه تیم‌اش وارد عملیات‌های مختلفی می‌شوند و شما، رفته رفته با پیش روی در خط داستانی به یک قهرمان تبدیل می‌شوید.

نکته جالب توجه این گروه کیفری این است که درصد اهمیت جرم هر خلبان با یک خط نازک قرمز رنگ در کنار هواپیمایش نشان داده شده است و هواپیمای تریگر، شخصیت اصلی بازی، دارای سه خط قرمز است. به‌عبارتی هدایت شخصیتی را در دست خواهید داشت که جرم‌های آن بسیار جدی و مهم به شمار می‌رود. همچنین در جریان ویدیو منتشر شده، شاهد هواپیماهای جنگنده‌ای نظیر Lockheed Martin F-35 Lightning II، هواپیما Fairchild Republic A-10 Thunderbolt II و هواپیما Dassault Rafale M هستیم.

نکته‌ی جالب دیگر ویدیو منتشر شده توسط باندای نامکو، این است که ویدیو نمایشگاه E3 2018 بازی Ace Combat در نسخه اروپایی و آمریکایی از نظر دیالوگ تفاوت‌هایی دارد. در نسخه اروپایی، ابتدای ویدیو شاهد جمله زننده‌تری نسبت به نسخه آمریکایی هستیم. این درحالی است که در نسخه اروپایی، در بخش دوم ویدیو شاهد جملات زننده‌ای نسبت به نسخه اروپایی هستیم.

در انتها یکی از مواردی که هواداران سری Ace Combat مشتاقانه منتظرش هستند، اعلام تاریخ انتشار نهایی بازی Ace Combat 7 است که متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی در نظر گرفته نشده است. در ادامه می‌توانید ویدیو بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Ace Combat 7 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده