// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

آرون گرینبرگ از تغییر اسم Gears of War به Gears می‌گوید [E3 2018]

آرون گرینبرگ در جدیدترین گفت‌وگوی خود با گیم اسپات از تغییر اسم مجموعه Gears of War به Gears سخن گفته است.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت، جدیدترین نسخه از مجموعه Gears of War با نام Gears 5 معرفی شد. در این میان تعدادی از هواداران به این فکر فرو رفتند که چرا نام این بازی Gears of War 5 نیست و تیم سازنده از Gears 5 استفاده کرده است. حتی دو نسخه دیگر این مجموعه نیز با نام Gears Pop و Gears Tactics معرفی شدند و خبری از بخش Of War در اسم این بازی‌ها نبود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی ایکس باکس، در نمایشگاه E3 2018 مصاحبه‌ای با سایت گیم اسپات انجام داده و در جریان مصاحبه‌ی خود در مورد تغییر اسم مجموعه Gears of War سخن گفته است. وی اعلام کرده است که این کار برای بهتر تلفظ شدن نام بازی انجام شده است. آرون گرینبرگ در این باره می‌گوید:

مردم درحال حاضر آن [Gears of War] را کوتاه کرده‌اند و Gears تلفظش می‌کنند. این یک تلفظ بهتر و راحت‌تر برای بازی است. البته که هنوز نام اصلی سری Gears of War است.

درادامه گرینبرگ به‌مزاح اعلام کرد که حذف بخش Of War بدین دلیل بوده است که مردم در توییتر وقت کمتری را صرف نوشتن نام بازی کنند! بازی Gears 5، اولین نسخه از این مجموعه است که بازیکن کنترل یک شخصیت زن را به‌عنوان نقش اصلی در دست می‌گیرد. این نسخه روایتگر داستان کیت دیاز است که در نسخه پیشین، به مخاطبین سری Gears of War معرفی شد. بازی Gears 5 در سال ۲۰۱۹ برای ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده