نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

تریلر جدیدی از بازی ترسناک Call of Cthulhu منتشر شد [E3 2018]

تریلر جدیدی از بازی ترسناک Call of Cthulhu در جریان نمایشگاه E3 2018 منتشر شد که محیط‌های بازی را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی Call of Cthulhu استودیو سیانید در جریان نمایشگاه E3 2018 منتشر شده است که محیط‌ها و اتمسفر ترسناک و عجیب‌وغریب بازی را به نمایش در می‌آورد. این تریلر بخش‌هایی از گیم‌پلی Call of Cthulhu و شخصیت اصلی بازی را نشان می‌دهد و در آن شاهد عمارتی ویران شده، شهری ساحلی و برخی موجودات شبح‌گونه هستیم که بیش از پیش ما را برای تجربه این بازی ترسناک مشتاق می‌کنند.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Call of Cthulhu یک اثر کارآگاهی و ترسناک است که از محصول رومیزی و نقش‌آفرینی شرکت Chaosium الهام گرفته است. بازیکنان در این بازی با وقایعی برخورد خواهند کرد که فراتر از درک انسان است و برای اینکه بتوانند اتفاقات مرموز این جزیره را برملا کنند، باید تا آستانه جنون پیش بروند. بازی Call of Cthulhu روایت‌گر داستان ادوارد پیرس است که یک سرباز همه فن حریف جنگ بوده و حال به عنوان یک کارآگاه خصوصی شهر بوستون در حال انجام وظیفه است. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شما استخدام می‌شوید تا در جزیره ایزوله شده دارک واتر، به دنبال سرنخ‌های مرگ غیرعادی سارا هاوکینز و خانواده‌اش بگردید. حال در جریان این تحقیقات شما با دنیای ماوراء الطبیعه‌ای روبه‌رو خواهید شد؛ جایی که تشخیص واقعیت و توهم برای شما بسیار سخت می‌شود. پیش از این توسعه‌دهنده بازی درباره داستان Call of Cthulhu که بر اساس رمانی با همین نام نوشته شده است، اظهار داشته بود:

جنون و افسانه‌ی کاتولو مدت‌های طولانیست که با هم ادغام شده‌اند. در این داستان به مرور با تحقیقات خود وارد ماجراهایی می‌شوید که شما را به سمت جنون می‌کشد و غرق در حس‌هایی خواهد کرد که همیشه و به طور مکرر از خود سوال می‌پرسید که چه چیزی واقعی و چه چیزی خیالی است؟ آنها می‌گویند که تنها راه پی بردن به حقیقت دیوانگیست! و شما باید با ایجاد تعادل بین سلامت عقلی خود در یک سو و اراده و تصمیم خود در سوی دیگر، به آن پی ببرید. افسانه‌ی کاتولو به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین و معروف‌ترین داستان‌های دنیا شناخته می‌شود و تاکنون توانسته است الهام‌بخش تعداد پرشماری از داستان‌ها، رمان‌ها و حتی فیلم‌هایی باشد که همگی از زمان انتشار نسخه‌ی اصلی آن با نام Call of Cthulhu، نوشته‌ی Lovecraft (هاوارد فیلیپس لاوکرفت) به مرور پدید آمده‌اند.

برای دانلود تمام کنفرانس‌های نمایشگاه E3 2018 با کیفیت‌های مختلف به اینجا مراجعه کنید.

بازی Call of Cthulhu در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع OnlySP
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده