نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

تصاویر تازه بازی Blood & Truth روی پلی استیشن 4 پرو [E3 2018]

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در جریان نمایشگاه E3 2018 تصاویر جدیدی از بازی واقعیت مجازی Blood & Truth منتشر کرد.

زمان زیادی از آخرین باری که شاهد خبری از بازی Blood & Truth استودیو لندن بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی بودیم می‌گذرد، اما حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی سونی در جریان نمایشگاه E3 2018 تصاویر جدیدی را از این بازی انحصاری پلی‌استیشن VR منتشر کرده است.

تصاویر جدید بازی Blood & Truth شخصیت‌ها و محیط‌های بازی را به نمایش در می‌آورد و ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این تصاویر با کنسول پلی استیشن 4 پرو گرفته شده است. البته این تصاویر برای نشان دادن بازی روی صفحه نمایش تعدیل شده‌اند و بر این اساس ظاهر نسبتا متفاوتی نسبت به آنچه در هدست PS VR شاهد آن خواهیم بود، دارند، اما با این حال بسیار جذاب به نظر می‌رسند. همچنین ظاهرا بازکردن قفل دستبندها از وظایفی که در بازی Blood & Truth به بازیکنان محول می‌شود.

بازی Blood & Truth توسط همان استودیویی ساخته می‌شود که قبلا بازی The London Heist را ساخته بود و می‌توان گفت که این بازی در واقع ادامه معنوی همان بازی واقعیت مجازی است که حالا تبدیل به یک بازی کامل شده است. خوشبختانه این بار خبری از سیستم تلپورت برای حرکت در محیط بازی نیست و بازیکنان می‌توانند با نگاه کردن به نقطه‌ای که قصد حرکت به آن را دارند و سپس فشردن کلید مخصوص در محیط بازی حرکت کنند و حتی امکان حرکت از پهلو نیز وجود دارد. همچنین ظاهرا داستان بازی به صورت خطی روایت نمی‌شود و بازیکنان می‌توانند با انتخاب‌های خود در آن تاثیرگذار باشند.

برای اطلاع از سایر اخبار مربوط به کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 به اینجا  مراجعه کنید.

بازی Blood & Truth به صورت انحصاری برای هدست پلی استیشن VR منتشر خواهد شد، اما در حال حاضر تاریخ انتشار آن مشخص نشده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از زمان عرضه بازی منتظر بمانیم. شما می‌توانید تصاویر جدید بازی را در ادامه مشلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Blood & Truth

Blood & Truth


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده