نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲

تریلر جدید بازی PES 2019 منتشر شد [E3 2018]

کمپانی کونامی در جریان نمایشگاه E3 2018، تریلری جدید از بازی PES 2019 منتشر کرد که اطلاعاتی از ویژگی‌های جدید بازی ارائه می‌دهد. 

نمایشگاه E3 2018 محلی برای نمایش جدید‌ترین بازی‌های ویدیویی است و این بین، شرکت کونامی هم به مناسبت این رویداد، تریلری از بازی PES 2019 منتشر کرده است. در این تریلر شاهد ارائه اطلاعاتی از ویژگی‌های جدید بازی هستیم. برای مثال، در جدید‌ترین نسخه از این شبیه ساز فوتبال، قطع توپ‌ها، شوت‌ها و حتی پاس‌ها حس و حال جدیدی خواهند داشت و طبیعی‌تر از قبل خواهند بود. از طرف دیگر کونامی توجهی هم به سیستم زدن ضربات پنالتی و گرفتن آن‌ها توسط دروازه‌بان داشته است و برخی بازیکنان و گلر‌ها، مهارت ویژه‌ای در زدن یا گرفتن این نوع ضربات خواهند داشت. 

مورد دیگری که در تریلر به چشم می‌خورد، کیفیت بالایی طراحی چهره بازیکنان است. درست است که در این تریلر شاهد بازیکنان زیادی نیستیم ولی موارد موجود مثل محمد صلاح یا فیلیپ کوتینیو با نهایت جزییات به تصویر کشیده شده‌اند که امیدواریم این کیفیت را در مورد بازیکنان دیگر هم مشاهده کنیم. در این تریلر حتی یک سری بازیکنان افسانه‌های مثل دیوید بکهام یا دیگو مارادونا هم که در بازی حضور خواهند داشت، قابل مشاهده هستند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی PES 2019 در تاریخ ۶ شهریور برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و ویندوز منتشر خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده