// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۱

موتورسیکلت در بازی Forza Horizon 4 قابل استفاده نخواهد بود [E3 2018]

کارگردان هنری بازی استودیو ترن 10 در جریان گفت‌وگوی خود اعلام کرد که موتور سیکلت‌هایی که در نمایش بازی نشان داده شدند، قابل بازی نخواهند بود.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت بود که بازی Forza Horizon 4 به‌صورت رسمی و با انتشار یک ویدیو زیبا به‌نمایش درآمد. در انتهای ویدیو شاهد موتورسیکلت در بازی بودیم و برای تعدادی از مخاطبان این سوال پیش آمد که آیا موتورسیکلت‌ها در بازی Forza Horizon 4 حضور دارند یا نه. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه E3 2018، جان نولز، کارگردان هنری استودیو ترن ۱۰ (Turn 10)، در جریان یک مصاحبه اعلام کرده است که موتورسیکلت‌ها در بازی Forza Horizon 4 حضور نخواهند داشت.

جان نولز در این باره می‌گوید:

خیر، از موتورسیکلت‌ها نمی‌توانید در بازی Forza Horizon 4 استفاده کنید. درواقع در جریان Showcaseهای بازی شما با آن‌ها رقابت خواهید کرد؛ همانند سایر Showcaseها که در جریان آن با هواپیما یا سایر وسایل نقلیه رقابت می‌کنید. می‌دانم که هواداران خواستار تجربه بازی از طریق موتورسیکلت‌ها هستند ولی شاید روزی شاهدشان باشیم، اما در این بازی این اتفاق رخ نمی‌دهد.

با توجه به صحبت‌های کارگردان هنری استودیو Turn 10، در بازی مجاز به استفاده از موتورسیکلت‌ها نیستید و تنها در جریان Showcaseهای بازی می‌توانید با آن‌ها رقابت داشته باشید. از طرفی شاید درآینده و نسخه‌های بعدی فورتزا هورایزن شاهد استفاده از این وسیله نقلیه باشیم. بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۱۰ مهر ماه (دو اکتبر) برای ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

آخرین نسخه از مجموعه هورایزن، بازی Forza Horizon 3 بود که توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی Forza Horizon 3، یک ریسینگ واقعا کامل و بدون نقص است. هر عنصری که یک عاشق سبک ریسینگ نیاز داشته باشد، در این اثر وجود دارد. مسابقات عالی، محیط فوق‌العاده و لیست بلند بالایی از ماشین‌ها در تمام سبک‌ها، این بازی را به بهترین انتخاب برای شخصی که بازی‌های ریسینگ را دوست دارد تبدیل کرده است. اما از آن بالاتر، Forza Horizon 3 آنقدر خوب و بزرگ است که به راحتی می‌توان گفت، این بازی، برترین ریسینگ چند سال اخیر محسوب می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده