نویسنده: شایان شفایی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

بازی Rapture Rejects معرفی شد [E3 2018]

در جریان کنفرانس PC Gaming در E3 2018، بازی جدیدی به نام Rapture Rejects منتشر شد.

امسال، سال بازی های بتل رویال است و در همین راستا یک بازی بتل رویال جدید، این بار توسط سازندگان کامیک بوک‌های Cyanide & Happiness معرفی شده است. این بازی که Rapture Rejects نام دارد، در کنفرانس خبری PC Gaming در E3 2018 معرفی شد. Rapture Rejects یک بازی بتل رویال است که شخصیت‌های آن همگی از کامیک‌های Cyanide & Happiness الهام گرفته شده‌اند. بر خلاف Fortnite و سایر بازی‌های بتل رویال که اکنون در دسترس هستند، Rapture Rejects در دنیایی جهنمی روایت می‌شود که تنها راه باقی مانده این است که بکشی تا کشته نشوی!

rapture rejects

در این بازی هر کس برای بقای خود خواهد جنگید تا اینکه در نهایت یک نفر زنده بماند. کسی که در انتها باقی می‌ماند، تنها کسی است که می‌تواند به بهشت برود! در بازی Rapture Rejects، صد بازیکن در دنیایی که تنها یک نفر می‌تواند زنده بماند قرار می‌گیرند. طبق گفته سازندگان بازی، بازیکنان می‌توانند در محیط بگردند و منابع مورد نیاز خود را پیدا کنند که بتوانند با کمک آن‌ها به تنها نفری که زنده می‌ماند بدل شوند.

در حاضر اطلاعات دیگری از این بازی موجود نیست به جز اینکه Rapture Rejects امسال برای PC منتشر خواهد شد و از الان می‌توانید برای نسخه آلفا بازی ثبت نام کنید.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده