نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

بازی Vigor رسما معرفی شد [E3 2018]

در حاشیه نمایشگاه E3 2018، استودیو Bohemia Interactive با انتشار تریلری از بازی جدید خود با نام Vigor برای کنسول ایکس باکس وان رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی و در جریان نمایشگاه E3 2018، استودیوی بازیسازی Bohemia Interactive با انتشار تریلری از بازی جدید خود رسما رونمایی کرد. در حاشیه برنامه Inside Xbox در نمایشگاه E3 امسال، این استودیو که بیشتر برای ساخت بازی DayZ و سری بازی Arma شناخته شده، از بازی جدید خود با نام Vigor رونمایی کرد. در اولین تریلر سینمایی این اثر که یک بازی چند نفره آنلاین است، شاهد دنیای پسا آخرالزمانی بازی هستیم که بازیکن‌ها به دنبال شکار کردن یکدیگر هستند. در این تریلر شهر ویران شده ترومسو در کشور نروژ که بخش مهمی از دنیای بازی را تشکیل می‌دهد، نیز نمایش داده می‌شود. بازی Vigor قرار است به‌صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، Bohemia Interactive اولین تریلر از گیم پلی بازی Vigor را نیز منتشر کرده است که شاهد شباهت بسیار آن با بازی DayZ هستیم که به نظر می‌رسد بازی Vigor یک نسخه بهبود یافته و کامل‌تر این بازی است؛ اما با توجه به ساخت بازی با موتور گرافیکی آنرین انجین 4، شاهد گرافیک و جزئیات به مراتب بهتر این بازی نسبت به بازی DayZ نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق اطلاعات رسمی که از بازی Vigor در وب‌سایت بازی منتشر شده است، اتفاقات بازی Vigor در دنیای پسا آخرالزمانی کشور نروژ جریان دارد که بخش زیادی از اروپا با یک بمب اتم نابود و ویران شده است. بازیکنان در گروه‌های ۸ تا ۱۶ نفره می‌توانند با یکدیگر مبارزه کنند و به جمع آوری یا غارت منابع حیاتی و باارزش بپردازند و همچنین یک پایگاه را تصاحب کنند و آن را ارتقا دهند و مجهز کنند. 

نسخه Preview بازی Vigor قرار است در طول تابستان امسال برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شود و شما در اینجا می‌توانید برای بتای محدود بازی ثبت نام کنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده