// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر جدید بازی Star Citizen منتشر شد [E3 2018]

جدیدترین تریلر بازی Star Citizen بازیکنان را به تجربه نسخه آلفا ۳.۲ این اثر که به‌زودی منتشر خواهد شد، دعوت می‌کند.

کنفرانس‌های نمایشگاه E3 2018 کم کم به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود و تقریبا تاکنون تمام کمپانی‌های بزرگ و مطرح به جز نینتندو، نمایش‌های خود را ارائه کرده‌اند و جدیدترین آثار خود را با بهترین کیفیت ممکن در معرض دید گیمرهای جهان قرار داده‌اند. یکی از بازی‌های بزرگی که انتظار می‌رفت نمایش کوتاهی در این رویداد داشته باشد، بازی Star Citizen بود که در کنفرانس PC Gaming Show تریلری کوتاه از آن منتشر شد.

استودیو کلاود ایمپریوم گیمز که کماکان مشغول توسعه پروژه بزرگ خود است، در حال حاضر نسخه آلفا شماره ۳.۱ استار سیتیزن را در اختیار طرفداران و حامیان مالی بازی قرار داده است، اما همانطور که پیش از این در نقشه‌راه سازندگان هم مشخص شده بود، نسخه آزمایشی ۳.۲ بازی نیز در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و تیزر جدید استار سیتیزن نشان می‌دهد که احتمالا تا عرضه آپدیت جدید این بازی همراه با محتویات و پیشرفت‌های بیشتر در جنبه‌های مختلف گیم‌پلی، فاصله زیادی نداریم. در زیر می‌توانید شاهد این تریلر ۱۰۰ ثانیه‌ای باشید.

دانلود از آپارات

بازی Star Citizen که بودجه آن از طریق حمایت‌های گیمرهای سرتاسر جهان تاکنون از مرز ۱۸۷ میلیون دلار نیز عبور کرده است، به طور انحصاری برای پلتفرم کامپیوتر در حال ساخت است و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید یکی از نسخه‌های تعیین شده بازی، از هم‌اکنون به نسخه آزمایشی آن دسترسی داشته باشند.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده