نویسنده: شایان شفایی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

اطلاعات جدیدی در مورد مراحل ساخت The Elder Scrolls VI و Starfield منتشر شد [E3 2018]

به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد بازی‌های The Elder Scrolls VI و Starfield در چه مرحله‌ای از ساخت خود قرار دارند.

در جریان کنفرانس خبری Bethesda در E3 2018، در آخرین لحظات دو بازی معرفی شدند که هر کدام سوالات بسیاری برای طرفداران به وجود آوردند. بازی اول Sarfield نام داشت که کاملا یک بازی جدید است و بازی دوم The Elder Scrolls VI بود که با خبر معرفی شدنش انتظارها به پایان رسید. اما مشکل اینجا است که هیچ‌کدام از این بازی‌ها اطلاعات دیگری به جز در دست ساخت بودن‌شان منتشر نشد و Bethesda تنها به نمایش یک تیزر از هر کدام بسنده کرد. به محض اتمام کنفرانس، مصاحبه‌ای با تاد هاوارد انجام شد و سوالاتی در مورد این دو بازی از او پرسیده شده که جزئیاتش به تازگی منتشر شده است.

تاد هاوارد در مورد اینکه هر کدام از این دو بازی در چه مرحله‌ای از ساخت خود قرار دارند چنین گفت:

بازی The Elder Scrolls VI در مرحله پیش تولید قرار دارد و بازی Starfield در دست ساخت است. Starfield چند وقتی است که در حال کار روی آن هستیم.

و هنگامی که از او پرسیده شد آیا  Starfield به مرحله بازی کردن رسیده است؟ او این چنین پاسخ داد:

بله، دقیقا! این روش بسیار خوبی برای توصیف بازی‌ها است. Starfield به مرحله بازی کردن رسیده است اما The Elder Scrolls VI هنوز به این مرحله نرسیده است.

این بدان معناست که بازی The Elder Scrolls VI هنوز راه زیادی در پیش دارد و احتمالا نسل بعد شاهد عرضه آن باشیم. در حال حاضر این تمام چیزی است که از مراحل ساخت این دو بازی می‌دانیم و بیش از این اطلاعاتی منتشر نشده است.

نظر شما در مورد این دو بازی چیست؟


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده