// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۲

تریلر جدید بازی Death Stranding منتشر شد [E3 2018]

کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2018 میزبان تریلر جدیدی از بازی مورد‌انتظار Death Stranding بود که بخش‌های تازه‌ای از این بازی را به نمایش گذاشته است.

پس از آنکه هیدئو کوجیما، بازیساز پر‌آوازه که به واسطه ساخت سری Metal Gear Solid به یکی از بر‌ترین بازی‌سازان تاریخ تبدیل شده است، از کمپانی Konami (کونامی) جدا شد، با همکاری کمپانی Sony استودیو مستقل Kojima Productions (کوجیما پروداکشنز) را تاسیس و اولین محصول آن را در نمایشگاه E3 2016 تحت عنوان بازی Death Stranding معرفی کرد. تا‌کنون اخبار متعدد و نمایش‌های مختلفی از بازی مذکور منتشر شده است که باعث شده‌اند عطش علاقه‌مندان نسبت به شناخت ماهیت آن افزایش یابد. کمپانی سونی پیش از این اعلام کرده بود که تمرکز کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2018 را به چهار بازی از جمله بازی Death Stranding اختصاص خواهد داد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که بخش‌هایی از گیم‌پلی و دنیای عجیب آن را به نمایش می‌گذارد. این تریلر را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی Death Stranding که با استفاده از موتور Decima ساخته شده است و از حضور هنرمندانی همچون نورمن ریداس، مدز میکلسن، گیرمو دل تورو، تروی بیکر و امیلی‌ ابراین بهره‌ می‌برد، در تاریخ نامعلومی توسط بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی) روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده