نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰

بازی Babylon's Fall به‌صورت رسمی معرفی شد [E3 2018]

اسکوئر انیکس در حاشیه کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2018 با انتشار تریلری از بازی جدید شرکت پلاتینیوم گیمز با نام Babylon's Fall رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2018، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) با انتشار تریلری از جدیدترین بازی استودیوی بازیسازی پلاتینیوم گیمز با نام Babylon's Fall رونمایی کرد. در این تریلر سینمایی شاهد تصاویری از دنیای بازی، شخصیت‌ها، دوره و فضای اتفاقات بازی هستیم. با این حال، اسکوئر انیکس از دادن اطلاعات بیشتری از جدیدترین بازی استودیوی پلاتینیوم گیمز خودداری کرد و احتمالا باید تا نمایشگاه TGS امسال برای اولین نمایش گیم پلی این بازی صبر کنیم. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر بازی Babylon's Fall را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در پایان تریلر اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Babylon's Fall در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ میلادی برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و کامپیوتر (استیم) منتشر خواهد شد. با این حال، ممکن است بازی Babylon's Fall در آینده برای کنسول ایکس باکس وان نیز منتشر شود. این بازی، دومین همکاری اسکوئر انیکس با پلاتینیوم گیمز است. این دو شرکت بازیسازی پیش از این در بازی Nier: Automata که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود، همکاری کرده بودند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده