// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

اولین اطلاعات و تصاویر 4K بازی Forza Horizon 4 منتشر شد [E3 2018]

اولین اطلاعات بازی مورد انتظار Forza Horizon 4 منتشر شد و برای اولین بار شاهد ویژگی تغییر فصل داینامیک در این بازی بزرگ خواهیم بود.

پس از معرفی بازی مورد انتظار Forza Horizon 4 توسط استودیوی Playground Games در کنفرانس E3 2018 مایکروسافت، حال اطلاعات جدید و تصاویری 4K از این بازی منتشر شده است که در ادامه به طور کامل به آن می‌پردازیم.

همانطور که می‌دانید فیل اسپنسر، رییس ایکس باکس و Microsoft Studios شب گذشته در طول کنفرانس سورپرایزهای متعددی را به طرفداران اعلام کرد که شاید یکی از مهم‌ترین آنها اعلام خبر خرید استودیو خلاق پلی‌گراند گیمز بود. این استودیو که کار ساخت ۳ نسخه قبلی مجموعه پر طرفدار Forza Horizon را بر عهده داشته است، حالا به صورت رسمی جزو یکی از استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت به شمار می‌رود و علاوه بر توسعه بازی Forza Horizon 4، روی بازی دیگری نیز کار می‌کند که طبق اعلام فیل اسپنسر قرار است به زودی اطلاعات پروژه دیگر این استودیو نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اما پس از نمایش شب گذشته بازی محبوب Forza Horizon 4، اطلاعات بسیار جالبی از این اثر منتشر شده است که از مهم‌ترین و بزرگترین آنها می‌توان به قابلیت جدید تغییر فصل (به صورت داینامیک) و بهره‌مندی از نرخ فریم 60FPS اشاره کرد. اما تاکنون اطلاعات دیگری نیز منتشر شده است که به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

فصل‌ها همه چیز را تغییر می‌دهند

  • تغییر فصل را به صورت داینامیک در یک جهان باز به صورت مشترک با دوستانتان و درایواتارهای آنها تجربه کنید.
  • مناظر زیبای بریتانیا با بیش از ۴۵۰ اتومبیل، دریاچه، دره، قلعه و مناظر شگفت‌انگیز آن را کشف و همه آنها را با کیفیت 4K واقعی و HDR روی ایکس باکس وان ایکس و پی‌سی تجربه کنید.
  • در تمامی فصول مهارت رانندگی خود را بسنجید. گیم‌پلی بازی در شرایط مختلف آب‌ و هوای خشک، مرطوب، گل‌آلود، مه، برفی و یخ‌بندان متفاوت خواهد بود.
  • هر هفته و پس از هر تغییر فصل محتوای متفاوتی از جمله گیم‌پلی جدید، مسابقات جدید و جوایز جدید برای بازی عرضه خواهد شد.

 ستاره فستیوال هورایزن شوید

  • بیش از ۴۵۰ اتومبیل مختلف را جمع‌‌آوری کنید. از بزرگترین و متنوع‌ترین مجموعه اتومبیل‌های Forza Horizon تاکنون، استفاده کنید و از آنها لذت ببرید. حق امتیاز بیش از ۱۰۰ کارخانه اتومبیل سازی برای این بازی ثبت شده است.

  • کمپین بازی به گونه‌ای طراحی شده است تا بازیکنان بتوانند با سلیقه خود مسابقات مختلفی را ایجاد کنند یا با استفاده از مسابقات طراحی شده توسط دوستانشان در این قسمت از بازی پیشروی کنند.

  • با امکانات زیادی از جمله خرید لباس رانندگی، راننده خود را شخصی‌سازی کنید.  

در جهانی مشترک گشت و گذار کنید

  • دنیای بازی به صورت کاملا هماهنگ عمل می‌کند. تغییر زمان، آب و هوا و فصل‌ها در بازی به صورت همزمان برای تمامی بازیکنان اتفاق می‌افتد تا بازیکنان تجربه هماهنگ و جهان مشترکی داشته باشند.
  • در هر لحظه که بخواهید می‌توانید به صورت تک نفره، چند نفره (Co-op) یا به صورت آنلاین با بازیکنان در سرتاسر دنیا به تجربه بازی بپردازید.
  • با استفاده از برنامه استریم Mixer، بازی خود را برای دیگران استریم کنید و از قابلیت‌های جذاب این برنامه استفاده کنید. 

Forza horizon 4

اما اطلاعات بازی به اینجا ختم نمی‌شود و استودیو Playground Games، نسخه‌های مختلف بازی Forza Horizon 4 را به همراه قیمت و مشخصات آنها اعلام کرده است، که به شرح زیر است:

  • نسخه استاندارد بازی Forza Horizon 4 به صورت فیزیکی و دیجیتالی با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. (در صورت پیش خرید، بازیکنان به پک ماشین‌های Formula Drift برای دو بازی Forza motorsport 7 و Forza Horizon 4 دسترسی پیدا خواهند کرد)
  • نسخه Deluxe بازی Forza Horizon 4 تنها به صورت دیجیتالی با قیمت ۸۰ دلار. این نسخه Car pass را نیز شامل می‌شود و تمامی ماشین‌های پولی بازی را به صورت ماهانه و در قالب پک در اختیار خریداران قرار می‌دهد. (Car pass به صورت جداگانه ۳۰ دلار به فروش می‌رسد)
  • نسخه Ultimate بازی Forza Horizon 4 هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی (قاب فلزی) با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این نسخه تمام محتویات دو نسخه قبلی را شامل می‌شود و علاوه بر آن دارای VIP Membership با ارزش ۲۰ دلار، دو عدد DLC با ارزش ۴۰ دلار و دسترسی زودهنگام به بازی چند روز قبل از عرضه آن به صورت رسمی است. 

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۰ مهر ۹۷) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد. گفتنی است این بازی روی کنسول ایکس باکس وان ایکس با نرخ فریم 60FPS و با رزولوشن 4K و فناوری HDR اجرا خواهد شد. در پایان می‌توانید تصاویر بازی محبوب Forza Horizon 4 را با کیفیت 4K تماشا کنید.

نظرات خود را در مورد این بازی با ما در میان بگذارید. آیا از ویژگی تغییر فصل به صورت داینامیک شگفت‌ زده شده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده