// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

اولین تصاویر بازی Gears of War 5 با کیفیت 4K منتشر شد [E3 2018]

اولین تصاویر بازی Gears of War 5 با کیفیت 4K، جلوه‌های بصری و محیط فوق‌العاده این بازی را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس آخرین اخبار بازی و در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، استودیو The Coalition در کنار چند تصویر با کیفیت 4K، اولین جزییات بازی Gears of War 5 را منتشر کرد.

در خلاصه داستان این بازی آمده است که شخصیت کیت به دنبال ریشه‌های شکل گرفتن Locustها است:

جهان در حال فرو ریختن است. وابستگی بشریت به تکنولوژی باعث سقوط آن‌ها شده است و دشمنان برای نابودی نجات یافتگان، در حال متحد شدن هستند. شما در این بازی باید در نقش کیت به بزرگ‌ترین و زیباترین دنیای Gears سفر کنید و ریشه‌های Locustها را پیدا کنید، در کنار تیم‌تان مبارزه کنید و از چیزی که باقی مانده‌است محافظت کنید.

در این رونمایی همچنین اطلاعات دیگری از بازی منتشر شد که بر اساس آن می‌توان به حالت‌های چند نفره محلی و آنلاین، قابلیت cross-play و رزولوشن 4k با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اشاره کرد.

  • هیچوقت تنها نجنگید: در این بازی می‌‌توانید علاوه بر حالت‌ تک نفره، بازی را در حالت‌های چند نفره محلی به‌صورت split-screen و چند نفره آنلاین انجام دهید. علاوه بر این شما می‌توانید با قابلیت cross-play با دوستان‌تان بین پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی بازی کنید.
  • در جهان Sera گشت و گذار کنید: از میان رودخانه‌های یخی عبور کنید، در بیابان‌ها حرکت کنید و وارد خرابه‌هایی در عمق زمین شوید تا در بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین دنیای مجموعه Gears of War که تاکنون ساخته شده است، گشت و گذار کنید.
  • نمایش جلوه‌های بصری: تمامی حالت‌های بازی را با کیفیت 4K Ultra HD و با قابلیت HDR و با نرخ فریم فوق‌العاده ۶۰ فریم بر ثانیه بازی کنید.

در کنار اطلاعات مذکور در ادامه می‌توانید چند تصویر با کیفیت 4K را که از جهان بسیار زیبای بازی و شخصیت کیت منتشر شده است، مشاهده کنید.

این بازی تنها یکی از بازی‌های رونمایی شده در کنفرانس خبری مایکروسافت بود. شما می‌توانید تمامی اخبار مربوط به کنفرانس مایکروسافت را در صفحه مربوط به جمع‌بندی آن مطالعه کنید. همچنین در صورتی که تمایل به دانلود کل کنفرانس مایکروسافت دارید، می‌توانید در این صفحه، مراسم را با کیفیت‌های مختلف دریافت کنید.

بازی Gears of War 5 در سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده