نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۳

بازی The Elder Scrolls Blades برای گوشی‌های موبایل معرفی شد [E3 2018]

به‌تازگی و در جریان کنفرانس کمپانی بتسدا در رویداد E3 امسال، بازی نقش‌آفرینی The Elder Scrolls Blades برای گوشی‌های موبایل معرفی شد.

دقایقی پیش و در جریان کنفرانس bethesda در رویداد E3 2018، بازی نقش‌آفرینی اول شخص The Elder Scrolls Blades برای گوشی‌ های موبایل معرفی شد. تاد هاوارد (Todd howard) طراح و کاگردان شناخته‌ شده‌ی صنعت بازی، در مورد گرافیک کنسولی و پیشرفته این بازی روی گوشی‌های موبایل توضیح داد و همچنین تاکید کرد که این بازی دارای سه حالت مختلف خواهد بود که بازیکنان می‌توانند با انتخاب خود ساعات زیادی را در هر یک از آن‌ها سپری کنند. از گشت‌ و گذار‌های بی‌پایان در سیاه‌چال‌ها گرفته تا مبارزات تک به تک با دیگر بازیکنان و حالت اصلی بازی با نام Town که بازیکنان در کنار گشت و گذار و ساختن شخصیت دلخواه خود، می‌توانند شهر درون بازی را آن‌طور که خود می‌پسندند تغییر داده و یا بازسازی کنند.

سیستم مبارزات این بازی نیز به گونه‌ای طراحی شده است که بازیکنان می‌توانند به شکلی دقیق و با تکان دادن انگشت خود روی صفحه‌ی گوشی هوشمند، جهت و شدت حمله به دشمنان را تعیین کنند و آنان را از پای درآورند.

در ادامه شما را به تماشای تریلر رونمایی از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر از آپارات

این بازی پاییز امسال به صورت رایگان در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده