نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۵

تریلر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد [E3 2018]

استودیو CD Projekt Red سرانجام در حاشیه کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2018 تریلر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2018، استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در حاشیه کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 امسال، با انتشار ویدیویی رسما از گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 رونمایی کرد. این برای اولین بار است که ویدیو و تریلر رسمی از این بازی مورد انتظار پس از حدود ۵ سال منتشر می‌شود که در آن برای اولین‌بار به دنیای این بازی سفر می‌کنیم و با شخصیتی که ظاهرا یکی از شخصیت‌های اصلی داستان است، بیشتر آشنا می‌شویم و همچنین شاهد شهری پویا و فوق العاده هستیم. شما می‌توانید این تریلر را در یوتیوب تماشا کنید. 

در طول ماه‌ها و هفته‌های گذشته خبرهای زیادی در مورد احتمال نمایش بازی Cyberpunk 2077 در نمایشگاه E3 2018 منتشر شده بود و حال سرانجام طرفداران به یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای خود در این نسل از کنسول‌های گیمینگ دست یافتند. با این حال، کمپانی CD Projekt Red تاریخی برای عرضه بازی Cyberpunk 2077 اعلام نکرد؛ اما انتظار می‌رود که این بازی برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود. نظر شما در مورد نمایش این بازی چیست؟ آیا از نمایش بازی راضی بودید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده