نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

زامبی ها به بازی Playerunknown's Battlegrounds اضافه می‌شوند [E3 2017]

استودیو بلوهول اعلام کرد که قصد اضافه کردن زامبی‌هایی را به بازی Playerunknown's Battlegrounds دارد که گیمر‌ها قادر به کنترل آن‌ها خواهند بود.

بازی Playerunknown's Battlegrounds با اینکه هنوز در حالت Early Access است، اما به سرعت توانسته به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند؛ به طوری که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر استیم به حساب می‌آید. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان نمایشگاه E3 2017، سازندگان این اثر در استودیو بلوهول اعلام کرده‌اند که قصد اضافه کردن یک حالت زامبی را به بازی دارند. در این حالت گیمر‌ها قادر به کنترل زامبی‌ها خواهند بود.

بلوهول همچنین یک تریلر نیز از این حالت منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

قطعا اضافه شدن زامبی‌ها می‌تواند تنوع خوبی به بازی Playerunknown's Battlegrounds بدهد؛ چرا که باعث خواهد شد تا افرادی که در نقش انسان‌ها بازی می‌کنند، برای اینکه بتوانند در برابر زامبی‌ها زنده بمانند، همکاری بیش‌تری با یکدیگر داشته باشند. همچنین نبرد‌های بازی Playerunknown's Battlegrounds شامل ۱۰۰ بازیکن به صورت همزمان می‌شوند و در نتیجه شاهد نبردی در مقیاس وسیع بین انسان‌ها و زامبی‌ها خواهیم بود.

حالت زامبی بازی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و سازندگان اعلام کرده‌اند که هدف اصلی آن‌ها در حال حاضر، بهینه‌تر کردن بازی است. همچنین بلوهول تاکید کرده که حالت زامبی، یک بخش کاملا جدا خواهد بود. در نتیجه افرادی که از ماهیت واقع‌گرایانه بازی در حالت فعلی لذت می‌برند، نیازی نیست نگران اضافه شدن حالت زامبی و در نتیجه راهیابی المان‌های تخیلی به بازی باشند.

نظر شما در مورد اضافه شدن این حالت به بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده