// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

تریلر بازی Genesis Alpha One در E3 2017

کمپانی Team 17 به مناسبت برگزاری نمایشگاه E3 2017 تریلر جدیدی از بازی علمی-تخیلی و شوتر Genesis Alpha One منتشر کرد.

اواخر سال گذشته بود که کمپانی تیم 17 (Team 17)، ناشر بازی Yooka-Laylee، پروژه جدید خود را با نام بازی Genesis Alpha One معرفی کرد. این بازی علمی-تخیلی به دست تیم‌ توسعه‌دهنده حاضر در استودیو رِیدییشن بلو (Radiation Blue) در حال ساخت است و قرار است برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود. امروز در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان به مناسبت برگزاری نمایشگاه E3 2017 تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده‌‌اند که مبارزات، دشمنان و روند ساخت و ساز را به نمایش می‌گذارد.

به نقل از سازندگان، سبک این بازی بین روگ‌لایک، شوتر اول-شخص و حالت بقا طراحی شده است. کاربران در Genesis Alpha One هدایت فضانوردی را بر عهده می‌گیرند و وقایع بازی در آینده‌ای نه‌چندان دور اتفاق می‌افتد که دنیای پیرامون آن بر اثر جنگ نابود شده است. جنگ باعث شده است که تمامی منابع زمین از بین برود و اکنون تمدن آن نیز در حال نابودی است. حال با حضور برخی از رهبران در زمین تیمی با این ماموریت تشکیل شده است که به فاجعه یاد شده رسیدگی کند.

شما در نقش کاپیتان این تیم و فضاپیمای Genesis در این بازی حضور پیدا می‌کنید و ماموریت شما این است که به سیارات همسایه سفر کنید و منابعی را برای زمین جمع‌آوری کنید. در حین ماموریت، با موجودات فضایی برخورد خواهید کرد که شما را از رسیدن به هدف نهایی‌تان بازمی‌دارند. همچنین این بازی از سیستم پردازش خودکار برای مراحل استفاده می‌کند؛ طوری که در آن با محیط‌های تکراری روبه‌رو نخواهید شد.

بازی Genesis Alpha One قرار است اولین پروژه رسمی استودیو ریدییشن بلو باشد؛ اما سازندگان آن پیش‌تر در توسعه آثاری همچون بازی Spec Ops: The Line، بازی The Settlers و بازی Hitman: Blood Money دخیل بوده‌اند.

هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی مشخص نشده است؛ اما در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده