نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

بازی Destiny 2 با نرخ فریم ۳۰ روی ایکس باکس وان ایکس اجرا می‌ شود [E3 2017]

در جریان E3 2017، استودیو بانجی اعلام کرد که بازی Destiny 2 مانند نسخه پلی‌استیشن 4 پرو، با نرخ فریم ۳۰ روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، لوک اسمیت، کارگردان بازی Destiny 2 از استودیو بانجی (Bungie)، در نمایشگاه E3 2017 و طی گفت‌وگو با جف کیلی، برخی از اطلاعات تکنیکال در مورد این بازی را منتشر کرد. در این میان، اعلام شد که بازی Destiny 2 مانند پلی‌استیشن 4 پرو، در ایکس‌باکس وان ایکس نیز با نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد.

برخی بر این تفکر بودند که از آنجایی که کنسول ایکس‌باکس وان ایکس مقداری از پلی‌استیشن 4 پرو قوی‌تر است، پس بازی با نرخ فریم بالاتری روی این کنسول اجرا خواهد شد که البته این مورد ممکن نیست؛ هرچند احتمال اینکه استودیو بانجی به جهت فراهم کردن نزدیک‌ترین تجربه ممکن برای بازیکن‌ها روی تمام کنسول‌ها فریم بازی را روی ۳۰ قفل کرده باشد هم وجود دارد. لوک اسمیت در رابطه با نرخ فریم بازی Destiny 2 چنین می‌گوید:

۳۰ فریم در ثانیه برای تمامی کنسول‌ها

با این حال، نسخه پی‌سی بازی Destiny 2 در کنار ویژگی‌های خاص دیگر، هیچ‌گونه محدودیتی در زمینه نرخ فریم ندارد.

در طی دیگر اخبار پیرامون بازی Destiny 2، تاریخ انتشار فاز بتا آزمایشی بازی اعلام و مشخص شد که پیش‌خریدکنندگان بازی می‌توانند نسخه بتا را از تاریخ ۱۸ جولای (۲۷ تیرماه) روی پلی‌استیشن 4 و از تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیرماه) روی ایکس‌باکس وان تجربه کنند. بازیکن‌ها می‌توانند تا تاریخ ۲۳ جولای (یکم مرداد) به فاز بتا دسترسی داشته باشند. بانجی همچنین اظهار داشت بتا نسخه پی‌سی اواخر ماه آگوست (مرداد-شهریور) منتشر می‌شود و اطلاعات بیشتری در این رابطه، در آینده منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، تاریخ عرضه رسمی بازی روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 دو روز به جلو منتقل شده است و بازی در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریورماه) منتشر خواهد شد. نسخه پی‌سی بازی نیز با تاخیر در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان‌ماه) منتشر می‌شود.

https://www.zoomg.ir/topics/e3-2017/


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده