نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۳

الکترونیک آرتز: کنسول اسکورپیو در زمان بسیار مناسبی وارد بازار می شود [E3 2017]

در حاشیه مراسم EA Play 2017، الکترونیک آرتز گفت که کنسول اسکورپیو یک کنسول قدرتمند است و در زمان بسیار مناسبی وارد بازار خواهد شد.

امروز رویداد EA Play 2017 برگزار شد و شاهد نمایش بازی‌های کمپانی الکترونیک آرتز به همراه معرفی دو بازی کاملا جدید بودیم. در حاشیه این مراسم پاتریک سادرلند، معاون رئیس اجرایی و استودیوهای بین المللی کمپانی الکترونیک آرتز، در مورد کنسول جدید مایکروسافت که پروژه اسکورپیو نام دارد، صحبت کرد. او گفت:

آنچه که ما امروز می‌دانیم این است که در طی ۵ سال آینده سرگرمی‌های تعاملی بیش از ۴۵ سال گذشته تغییر خواهند کرد. ما در حال ایجاد آینده هستیم و ما می‌خواهیم مواردی که باعث اختلال می‌شوند را کنار بزنیم و خود را تقویت کنیم. سپس ما تصمیم داریم که بازی‌های متعددی را تولید و منتشر کنیم. برای انجام این کار، ما نیاز به پلتفرم جدید و نوآورانه داریم. بنابراین ما بسیار هیجان زده هستیم که اولین دوکیت‌های پروژه اسکورپیو را از مایکروسافت دریافت کرده‌ایم. ۶ ترافلاپ و کیفیت 4K واقعی.

سادرلند در ادامه در مورد بازی Madden NFL 18 صحبت کرد و گفت که این بازی، یکی از بازی‌هایی اختصاصی موتور فراست‌بایت کمپانی الکترونیک آرتز و پروژه اسکورپیو است، که در دست ساخت است که در آن می‌توان دقیق‌ترین جزئیات در محیط با رزولوشن بسیار بالا را مشاهده کرد و این دقیق‌ترین چیزی است که می‌توان روی یک کنسول دید. سادرلند گفت:

بازی Madden خیره کننده به نظر می‌رسد و به عنوان سازنده بازی می‌گویم که گرافیک بازی بسیار جذاب و عالی است و این فقط یک شروع است. این بازی دارای یک احساس شگفت انگیز است. پروژه اسکورپیو یک پلتفرم قدرتمند است که در زمان بسیار مناسبی منتشر خواهد شد.

در حاشیه رویداد EA Play 2017، الکترونیک آرتز اولین تریلر بخش داستانی بازی Madden NFL 18 را منتشر کرد. علاوه بر این، تصاویری از نسخه اسکورپیو این بازی منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Madden NFL 18


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده