// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۷

تریلر گیم پلی بازی Need for Speed Payback در کنفرانس الکترونیک آرتز [E3 2017]

الکترونیک آرتز بعد از یک سال سکوت، برای نخستین بار تریلر بازی Need For Speed: Payback را نمایش داد.

الکترونیک آرتز دقایقی قبل در جریان رویداد EA Play 2017 ویدیوی گیم‌پلی جدیدی را از بازی Need For Speed Payback به نمایش گذاشت. به دنبال منتشر نشدن یک نید فور اسپید جدید در سال ۲۰۱۶، الکترونیک آرتز امسال قصد دارد تا با عرضه Need For Speed Payback، شکوه از بین رفته مجموعه NFS را بازگرداند. در این ویدیو شاهد رقابت‌های نفس‌گیر خودروها هستید که از جمله این خودروها می‌توان به موستانگ GT اشاره کرد.

طبق گفته الکترونیک آرتز سیستم شخصی‌سازی خودروها در این بازی، کامل‌ترین سیستم شخصی‌سازی در مجموعه نید فور اسپید تا به امروز است و بازیکنان باید در نقش سه راننده با نام‌های تایلر،‌ مک و جس بازی کنند. محوریت انتقام و البته خیانت در بخش داستانی و همچنین هدف نهایی یعنی شکست کارتلی با نام The House، از جمله اهدافی هستند که بازیکنان در شهر خیالی Fortune Valley به دنبال آن هستند.‌ بازی گرافیک‌های فوق‌العاده و البته پر زد و خوردی را به نمایش گذاشت که می‌توانید این تریلر را از پایین تماشا کنید. 

مانند نسخه قبل، استودیو گوست گیمز وظیفه ساخت بازی Need For Speed جدید را برعهده دارد و قرار است تا در تاریخ ۱۹ آبان برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. کنفرانس EA Play 2017 که رویداد مخصوص الکترونیک آرتز پیش از نمایشگاه E3 2017 به حساب می‌آید، اکنون پوشش زنده ویدیویی زومجی در جریان است، شما می‌توانید این کنفرانس را به صورت زنده در سایت زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده