نویسنده: آرش عیاری
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس‌های نمایشگاه E3 2017

زومجی امسال هم به پوشش زنده تصویری کنفرانس‌های E3 2017 خواهد پرداخت؛ این روزهای به‌یادماندنی بازی‌های ویدیویی را همراه زومجی باشید. 

چیزی تا شروع بهترین روزهای سال برای گیمرها باقی نمانده، روزهایی که شب و روزش به بازی‌ها و کنسول‌های بازی اختصاص دارد. پوشش نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف در حوزه‌های سرگرمی یکی از بزرگ‌ترین اهداف ما برای ارائه سریع اخبارهای روز دنیا بوده است و حالا دوباره به E3 می‌رسیم. 

زومجی امسال را هم با پوشش زنده ویدیویی کنفرانس‌های E3 همراه شما خواهد بود و سعی ما بر این است تا به بهترین شکل ممکن شما را به صورت زنده در جریان رخدادهای این نمایشگاه قرار دهیم. امسال زومجی با همکاری نماشا، کنفرانس‌های این نمایشگاه را به صورت ویدیویی و همزمان پوشش خواهد داد تا به صورت زنده و مستقیم در جریان اخبار و رویدادهای E3 2017 قرار بگیرید. 

پخش زنده ما ۱۵ دقیقه قبل از آغاز کنفرانس‌ها شروع می‌شود تا به تحلیل و پیش‌بینی این رویدادها بپردازیم و بعد از اتمام کنفرانس‌ها هم با تحلیلی چند دقیقه‌ای به صورت زنده و مستقیم در حضور شما خواهیم بود. 

ساعت و روز برگزاری کنفرانس‌های E3 2017 به شرح زیر است:

  • کنفرانس EA Play 2017 الکترونیک آرتز: روز شنبه ۲۰ خرداد ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران
  • کنفرانس مایکروسافت در E3 2017: روز دوشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت ایران
  • کنفرانس بتسدا در E3 2017: روز دوشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت ایران
  • کنفرانس دیوالور دیجیتال در E3 2017: روز دوشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت ایران
  • کنفرانس PC Gaming Show در E3 2017: روز دوشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران
  • کنفرانس یوبی سافت در E3 2017: روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران
  • کنفرانس سونی در E3 2017: روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران
  • لایو استریم نینتندو در E3 2017: روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران

در صورت تغییر در برنامه‌های پخش زنده این کنفرانس‌ها، آن را با شما در جریان خواهیم گذاشت و قبل از هر پخش زنده با یک پست مجزا شما را در جریان ساعت شروع و جزییات آن قرار خواهیم داد. این را هم فراموش نکنید که زومجی در طی این چند روز به حضور گسترده‌‌ خود در شبکه‌های اجتماعی شدت بیشتری خواهد بخشید و علاوه بر تماشای پخش زنده کنفرانس‌ها و همچنین خواندن اخبار و مقالات تحلیلی در وب‌سایت زومجی، لحظه‌لحظه این نمایشگاه را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی ما مانند کانال تلگرام زومجی، صفحه اینستاگرام زومجی و توییتر زومجی دنبال کنید. 

نکته دیگر اینکه ما در یک برنامه ویدیویی جدید، شما را با معرفی ویدیویی بازی‌های برتر E3 2017، در مسیر این رخداد مهم قرار می‌دهیم. پس تا روز شروع اولین کنفرانس، تماشای ویدیو‌های مجموعه در مسیر E3 2017 را از دست ندهید. 

کانال رسمی زومجی در وب‌سایت نماشا 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده