نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

سونی، نینتندو و اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2017 غرفه های بزرگی دارند

امروز نقشه بخش‌های مختلف نمایشگاه E3 2017 منتشر شد که نشان‌دهنده غرفه‌های بزرگ سه کمپانی سونی، نینتندو و اسکوئر انیکس است.

در حالی که تنها ۱۰ روز به آغاز نمایشگاه E3 2017 باقی مانده است، به لطف انتشار نقشه بخش‌های مختلف نمایشگاه می‌توانیم درکی نسبی در مورد حضور ناشران در این رویداد داشته باشیم. نقشه‌های نمایشگاه E3 2017 را که می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید، مکان حضور ناشران مختلف و از همه مهم‌تر استودیوهایی که مکان بیشتری را در اختیار دارند تا بازی‌های جدید خود را به نمایش بگذارند، نشان می‌دهد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، دو کمپانی سونی و نینتندو فضای بیشتری نسبت به دیگر ناشران در اختیار گرفته‌اند و در سالن غربی پشت به پشت یکدیگر در حال رقابت هستند. مایکروسافت هم غرفه بزرگی برای خود فراهم کرده و این دفعه در سالن جنوبی فعالیت می‌کند.

نمایشگاه E3 2017

در ضمن، باز هم طبق پیش‌بینی‌های گذشته، ناشران Third-party بزرگ مانند اکتیویژن، بتسدا، یوبی سافت و برادران وارنر غرفه‌های بزرگی (به اندازه مایکروسافت) در سالن غربی رزو کرده‌اند و از نظر فضا با این ناشران برابری می‌کنند. ناشران ژاپنی بزرگ حاضر در نمایشگاه هم اسکوئر انیکس، کپکام و باندای نامکو هستند.

نمایشگاه E3 2017

در سالن غربی، کمپانی تیک-تو اینتراکتیو با غرفه‌ای کمی بزرگتر نسبت به کمپانی IndieCade حضور خواهد داشت. کمپانی‌های سگا، آتلوس، فوکوس هوم اینتراکتیو و XSEED هم با غرفه‌های کوچک‌تری در سالن غربی حاضر هستند.

در محل اجتماع نمایشگاه هم شاهد کمپانی‌ها و استودیوهای کوچکتر و مستقلی هستیم که توانایی برپایی غرفه را داشته‌اند و از مهمترین آ‌ن‌ها می‌توان به تکلند، اکسیس گیمز، سایانیکس، تل‌تیل گیمز، کارتون نتورک و کرایتک اشاره کرد.

نمایشگاه E3 2017

با توجه به حضور قدرتمند ناشران، به نظر می‌رسد نمایشگاه E3 2017 آغازگر سال بزرگی برای بازیکنان باشد. در ضمن برای آگاهی از تمامی رویدادها و اخبار نمایشگاه E3 2017، زومجی را دنبال کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده