نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

حضور در E3 2017 برای عموم آزاد خواهد بود

برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه‌های E3، مردم عادی هم قادر خواهند بود تا در E3 2017 شرکت کنند.

موسسه ESA که وظیفه برگزاری رویداد سالیانه E3 را برعهده دارد، اعلام کرده که شرکت در نمایشگاه E3 2017 برای عموم مردم آزاد خواهد بود. این اولین باری است که چنین امکانی برای نمایشگاه E3 فراهم می‌شود. ESA همچنین قصد دارد در روز دوشنبه پیش‌رو یعنی ۲۵ بهمن تعداد ۱۵ هزار بلیط برای این رویداد به فروش برساند. این بلیط‌ها ۲۵۰ دلار قیمت خواهند داشت که البته اگر سریع اقدام کنید، می‌توانید آن‌ها را به قیمت ۱۵۰ دلار نیز خریداری کنید.

رویداد E3 2017 از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ خرداد در جریان خواهد بود و افرادی که بلیط‌های این نمایشگاه را خریداری کنند، می‌توانند در کنفرانس‌های مختلف، پنل‌ها و رویداد‌های ویژه دیگر حضور داشته باشند. ESA همچنین با جف کیلی، مجری معروف نیز همکاری خواهد کرد تا برنامه‌های ویژه‌ای چون مصاحبه با بازیسازان را برای حاضرین در محل نمایشگاه تدارک ببینند. طی هفته‌های آینده جزییات بیشتری از برنامه‌های E3 2017 به اشتراک گذاشته خواهد شد.

طی سال‌های اخیر افراد زیادی تقاضا کرده بودند که بازدید از نمایشگاه E3 برای عموم آزاد باشد و به همین منظور هم در E3 2016، موسسه ESA تصمیم گرفت تا بازدید از رویداد E3 Live را برای عموم آزاد کند. این رویداد در اطراف مرکز گردهمایی‌های لس آنجلس (محل برگزاری نمایشگاه E3 2016) برگزار شد و افراد حاضر در آن می‌توانستند برخی بازی‌ها را تجربه یا در دیگر برنامه‌ها شرکت کنند. این رویداد با استقبال خیلی خوبی روبرو شد و همین امر هم برگزار‌کنندگان E3 را وادار کرده تا اجازه حضور عموم در E3 2017 را صادر کنند. ریچ تیلور، مدیر روابط عمومی ESA، در این مورد گفت:

ما بازخورد‌های افراد را شنیدیم و تصمیم گرفتیم به آن‌ها عمل کنیم. آن‌ها خواستار این بودند که بتوانند در محل برگزاری نمایشگاه حضور داشته باشند و شرکت‌های حاضر در E3 نیز خواستار این بودند که بتوانند از نزدیک با طرفداران ارتباط داشته باشند. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم تا امسال امکان حضور مردم در محل E3 را عملی کنیم.

صنعت بازی‌های ویدیویی مدام در حال تغییر است و ما نیز باید همسو با آن تغییر کنیم. فراهم کردن امکان حضور ۱۵ هزار نفر در محل نمایشگاه، یک تصمیم استراتژیک از جانب ما بود که باعث خواهد شد افراد بتوانند از نزدیک با جدیدترین پیشرفت‌ها در زمینه بازی‌های ویدیویی آشنا شوند و این هدفی است که ما همواره دنبال کرده‌ایم.

سال گذشته شاهد بودیم که کمپانی‌هایی چون اکتیویژن و الکترونیک آرتز تصمیم گرفتند تا در E3 2016 حضور نداشته باشند و EA حتی رویداد مخصوص خود را در فاصله چند روز مانده به E3 برگزار کرد. عده‌ای اعتقاد داشتند که عدم حضور مردم عادی در محل برگزاری نمایشگاه‌های E3، یکی از دلایل افت محبوبیت این رویداد است. تیلور هم این نظر را تا حدودی تایید و اعلام کرده که موسسه ESA هر ساله این سوال را که چطور می‌توان کیفیت E3 را بهبود بخشید مطرح و سعی می‌کند تا به خواسته‌های طرفداران عمل کند. وی همچنین به این نکته هم اشاره کرد که این رویداد کماکان محبوبیت زیادی دارد و E3 سال گذشته ۶۵ میلیارد واکنش و تاثیر رسانه‌ای را در پی داشته است.

نظر شما در مورد فراهم شدن امکان حضور مردم در E3 2017 چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده