// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۱

نسخه های کنسولی بازی Farming Simulator 17 از ماد پشتیبانی می‌کنند [E3 2016]

در جریان نمایشگاه E3 2016 بود که پشتیبانی نسخه‌های کنسولی بازی Farming Simulator 17، محصول فوکوس هوم اینتراکتیو، از ماد رسما تایید شد. در این راستا تریلری نیز از این بازی منتشر شده که پیشنهاد می‌کنیم با زومجی همراه شده و آن را تماشا کنید.

به تازگی تریلری زیبا از بازی Farming Simulator 17 توسط دو استودیوی فوکوس هوم اینتراکتیو و جاینتس سافت‌ور منتشر شده که لذت یک بازی شبیه ساز کشاورزی را به تصویر می‌کشد. در این تریلر که می‌توانید در انتهای مطلب تماشا کنید، تجهیزات کشاورزی با برندهای جدیدی مانند Challenger ،Fendt ،Massey Ferguson و Valtra نمایش داده می‌شوند. قابل ذکر است که این بازی در هنگام انتشار بیش از ۶۰ برند مختلف و ۲۰۰ وسیله‌ی متفاوت برای کشاورزی را در خود خواهد داشت که در نوع خود بسیار جالب توجه است و می‌تواند ساعت‌ها علاقه‌مندان به این دست بازی‌ها را به خود مشغول کند. از جمله‌ی اطلاعات دیگری که از این بازی منتشر شده، امکان پشتیبانی از ماد در نسخه‌های کنسولی آن است که در نوع خود کم نظیر است. بازی Farming Simulator 17 پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

  | 

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده