// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

سیستم اتصال آنلاین بازی Injustice 2 مبارزات بخش چندنفره را تقریباً بدون تاخیر می کند [E3 2016]

در جریان نمایشگاه E3 2016 مشخص شد که بازی Injustice 2، محصول ندررلم استودیوز، از سیستم بسیار خوبی برای هماهنگی بین مبارزات در بخش چندنفره‌ی بازی استفاده می‌کند. بطوری که میزان تاخیر در دریافت و ارسال اطلاعات را به حداقل می‌رساند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

اِد بون، خالق سری Mortal Kombat، در غرفه‌ی گیم‌اسپات در نمایشگاه E3 2016 به صحبت در مورد بخش فوق‌العاده‌ی مبارزات بخش چندنفره‌ی بازی Injustice 2 پرداخت که از سیستم قدرتمند موسوم به GGPO که برای بازی‌های مبارزه‌ای بسیار مناسب است، استفاده می‌کند. (این سیستم تاخیر در ارسال و دریافت اطلاعات را به حداقل رسانده و به اصطلاح از بروز لگ تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند) بخشی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

یکی از مواردی که باعث پیشرفت فوق‌العاده‌ی بخش چندنفره‌ی بازی Mortal Kombat XL شد، بهره‌مندی از همین سیستم عقب‌گرد (Rollback) موسوم به GGPO بود. در حقیقت ما تمام تجاربی را که تا کنون در اختیار داشته و کسب کرده‌ایم، در بازی Injustice 2 اعمال خواهیم ساخت و می‌توان گفت که این بازی بخش چندنفره‌ی بسیار خوبی خواهد داشت و تا حد امکان از لحاظ ارسال و دریافت اطلاعات، هماهنگ عمل خواهد کرد. سیستم عقب‌گرد به نحوی کار می‌کند که با تشخیص تمامی حرکات وارد شده توسط بازیکن، حرکات درست و بدون ایراد را شناسایی و جدا کرده و موارد دیگر را اصلاح و بی‌دقتی‌ها را نیز برطرف می‌کند. سیستم GGPO با استفاده از فرآیند ذکر شده به بهترین شکل ممکن اتصال را برقرار کرده و کیفیت بهتری را در اجرای بازی‌های مبارزه‌ای آنلاین به وجود میاورد. به همین دلیل نیز در بین طرفداران این دست بازی‌ها بسیار محبوب است.

قابل ذکر است که بازی Mortal Kombat X هم سال جاری میلادی به این سیستم مجهز شد. بازی Injustice 2 همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، هفته‌ی گذشته بصورت رسمی معرفی و اولین تریلر گیم‌پلی آن نیز سه روز پس از آن منتشر شد. این بازی شخصیت‌های جدیدی از جمله Red Lantern Atrocitus ،Gorilla Grodd و Supergirl را قابل بازی می‌کند.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده