نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳

بازی Dead Rising 4 انحصاری زمانی ایکس باکس وان و ویندوز 10 خواهد بود [E3 2016]

کمپانی مایکروسافت تایید کرد که بازی Dead Rising 4 در انحصار زمانی پلتفرم‌های این کمپانی است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Dead Rising 4 در دسامبر (آذر) امسال به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد، اما مایکروسافت تایید کرد این بازی زامبی محور تنها انحصاری زمانی پلتفرم‌های این کمپانی است و در نهایت می‌تواند بر روی استیم و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر شود. مایکروسافت بیانیه‌ای در این رابطه منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید:

بازی Dead Rising 4 برای ایکس‌باکس وان در کپکام درحال توسعه و ساخت است و با همکاری مایکروسافت منتشر خواهد شد. طرفداران این بازی می‌توانند آن  را نخست بر روی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 در دسامبر امسال تجربه کنند. این بازی ۹۰ روز در انحصار ویندوز 10 و یک سال در انحصار کنسول ایکس‌باکس وان خواهد بود. ما یک رابطه نزدیک و طولانی مدت با کپکام از جمله انتشار بازی Dead Rising  به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس 360 و انتشار بازی Dead Rising 3 به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان داشته‌ایم. ما از اینکه برای مشارکت با کپکام برای تحقق دیدگاه جاه طلبانه‌اش برای بازی Dead Rising 4 کمک و همکاری ‌می‌کنیم، هیجان زده هستیم.

بازی Dead Rising 3 یکی از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان بود که ۱۰ ماه بعد از انتشار آن برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شد. به عنوان بخشی از توافق انحصاری کنسول مایکروسافت، این بازی هرگز بر روی پلی‌استیشن 4 منتشر نشد. کپکام پس از لو رفتن تصاویر و اطلاعات بازی Dead Rising 4، این بازی را در کنفرانس E3 2016 مایکروسافت معرفی کرد. در این نسخه شما شاهد بازگشت شخصیت اصلی بازی هستید و بار دیگر کنترل فرانک وست در ویلامت واقع در کلرادو در دست خواهید داشت.

بازی Dead Rising 4 روز ۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۶ آذر سال ۱۳۹۵) برای کنسول ‌‌ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در اینجا تماشا کنید.

بازی Rise of the Tomb Raider دیگر بازی انحصاری زمانی کنسول ایکس‌باکس وان است که اواخر سال گذشته میلادی برای آن منتشر شد و به دنبال آن در ژانویه ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و قرار است در تعطیلات ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود، هرچند هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی