نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

تصاویر 4K زیبایی از بازی Horizon: Zero Dawn منتشر شد

پس از کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 2016، بخش سرگرمی‌های تعاملی این شرکت تصاویر جدیدی با رزولوشن 4K از جدیدترین ساخته‌ی استودیو گوریلا گیمز یعنی Horizon: Zero Dawn  که انحصاری پلی‌استیشن 4 هم محسوب می‌شود، منتشر کرد. با تماشای این تصاویر زیبا با زومجی همراه باشید.

بازی Horizon: Zero Down تصویر جلد ساخته شده توسط یکی از طرفداران بازی

یکی از بخش‌های جذاب کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2016 نمایش یک دموی نسبتا طولانی و بسیار زیبا از تازه‌ترین IP‌ شرکت گوریلا گیمز (Guerrilla Games) یعنی بازی اکشن نقش‌آفرینی Horizon: Zero Dawn بود.

پس از این کنفرانس، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به عنوان ناشر این بازی، تصاویری بسیار زیبا با رزولوشن 4K از این بازی منتشر کرد. تمرکز این تصاویر بیشتر روی شخصیت Aloy و حیوانات ماشینی موجود در بازی است. البته در پس آنها طبیعت بسیار زیبای بازی هم نقش بسته است که اهمیت سازندگان به طراحی هنری در کنار گرافیک فنی را نشان می‌دهد.

گرچه رزولوشن این تصاویر 4K است اما باید توجه داشت که قطعا بازی در کنسول‌تان با این رزولوشن رندر نمی‌شود. البته شاید در آینده با عرضه‌ی کنسول ارتقاء یافته‌ی پلی‌استیشن 4 یعنی پلی‌استیشن نئو این امکان میسر شود. شما این تصاویر زیبا را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

بازی Horizon: Zero Dawn به صورت انحصاری در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ (بهمن‌ تا اسفند ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. پیش از این هم نسخه ویژه و پاداش‌های پیش خرید این بازی مشخص شده بودند.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده