// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

بازی Quake Champions در ابتدا فقط برای پی سی منتشر خواهد شد [E3 2016]

در جریان کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2016 بود که خبر معرفی بازی Quake Champions به شدت هواداران این مجموعه‌ی قدیمی و خاطره انگیز را به وجد آورد. اکنون مشخص شده که این بازی مانند رسم قدیمی‌اش، در ابتدا تنها برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

کمپانی آیدی سافت‌ور، پس از معرفی بازی Quake Champions در نمایشگاه E3 2016، از انحصاری پی‌سی بودن این بازی در ابتدای انتشارش خبر داد و البته بطور کامل نیز عدم انتشار نسخه‌های کنسولی را منتفی ندانست. تیم ویلیتس، سرپرست این کمپانی در مصاحبه با وب‌سایت گیم‌اسپات اعلام کرده که این یک بازی پی‌سی بوده و خواهد بود.

تمرکز ما در ساخت این بازی قرار است بر روی یک پلتفرم باشد و به این دلیل هیچ عذر و بهانه‌ای وجود نخواهد داشت. ما همچنین طرفداران کنسولی خود را دوست داریم و در مورد این بازی نیز فعلا قرار نیست کاملا ساخت نسخه‌های کنسولی آن را منتفی بدانیم. البته صحبت در این مورد نیز فعلا بسیار زود است. ما تمام سعی و برنامه‌ریزی‌های خود را بر این امر استوار ساخته‌ایم که این بازی را به بهترین شکل ممکن ساخته و برای پی‌سی منتشر کنیم.

مساله‌ی دیگری که تیم ویلیتس از آن سخن به میان آورد این بود که این بازی به گونه‌ای طراحی و ساخته خواهد شد که بر روی اکثر رایانه‌های شخصی با انواع سخت افزار به بهترین شکل اجرا شود:

ما در حقیقت به دنبال تحقق این امر هستیم که تا جای ممکن بیشترین طرفدار و بازیکن ممکن را به بازی Quake Champions جذب کنیم و اگرچه شما می‌توانید تنظیمات بازی را بر روی درجات پایین‌تر تنظیم کرده و آن را با پایین‌ترین جزییات نیز اجرا کنید، اما یکی از اهداف اصلی ما درخشیدن و نشان دادن قدرت این بازی بر روی سیستم‌های قدرتمند است.

طبق اخبار منتشر شده این بازی قرار است با نرخ ۱۲۰ هرتز و نرخ فریم بدون محدودیت اجرا شود. در راستای اعلام نشدن تاریخ انتشار این بازی، وی اعلام کرد که بتسدا هیچ عجله‌ی برای انتشار زودهنگام Quake Champions ندارد و می‌خواهد به بهترین شکل ممکن بازی و شخصیت‌های آن را بصورت متعادل بسازد که البته کار بسیار سختی نیز هست. تا کنون تنها ۴ شخصیت از این بازی معرفی شده‌اند و به مرور زمان شخصیت‌های دیگری نیز رونمایی خواهند شد. تیم ویلیتس همچنین از طولانی بودن تست بتای محدود این بازی خبر داد و از لفظ «واقعا طولانی» برای توصیف بازه‌ی زمانی این تست استفاده کرد. بازی Quake Champions یکی از بهترین بازی‌های معرفی شده‌ی کمپانی Bethesda در نمایشگاه E3 امسال بود و اطلاعات بیشتری از آن در رویداد موسوم به QuakeCon در زمانی بین اواسط مرداد تا اواسط شهریور ماه سال جاری (ماه آگوست) منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این بازی و انحصاری بودن آن در ابتدای انتشار چیست؟

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده