نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

تماشا کنید: تریلر دیگری از NiOh منتشر شد؛ نسخه آزمایشی جدید در راه است [E3 2016]

طی E3 2016 تریلر جدیدی از بازی NiOh منتشر شده است. همچنین اعلام شده که نسخه‌ی آزمایشی دیگری از این بازی در میانه‌ی تابستان برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

در نمایشگاه E3 امسال، کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیو تیم نینجا، ناشر و سازنده‌ی NiOh، تریلر جدیدی از این بازی اکشن-نقش‌آفرینی را منتشر کردند. در این ویدیو که جو بی‌رحم و وهم‌آلود بازی را به‌خوبی به تصویر می‌کشد، نظاره‌گر روبه‌رو شدن شخصیت اصلی با تعدادی از باس‌های بازی هستیم. در این میان، صدای فردی هم در پس‌زمینه به گوش می‌رسد که ظاهراً جملاتی را خطاب به شخصیت اصلی به زبان می‌آورد؛ جملاتی که از جهاتی ما را به یاد دنیای Dark Souls می‌اندازند و با وجود لحن گوینده‌ی‌شان، باابهت و تا اندازه‌ای ترسناک جلوه می‌کنند!

  | 

کوئی تکمو خبر دیگری هم برای طرفداران‌اش داشت؛ اینکه قرار است در ماه اوت (مرداد-شهریور) نسخه‌ی آزمایشی دیگری از NiOh را برای علاقه‌مندان منتشر کند. نسخه‌ی آزمایشی پیشین در ۷ اردیبهشت‌ماه عرضه شده بود و تا روز ۱۶ آن ادامه داشت.

بازی قرار است در تاریخ نامعلومی طی سال جاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

منبع: GameSpot

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده