// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

تماشا کنید: ۱۴ دقیقه ویدیوی گیم پلی از بازی Dead Rising 4 در ایکس باکس وان [E3 2016]

وب‌سایت یوروگیمر در جریان نمایش مایکروسافت در E3 2016 موفق شده است تا ویدیویی ۱۴ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بازی Dead Rising 4 ضبط و منتشر کند. در این ویدیو شاهد کشتار هزاران زامبی هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

امه با زومجی همراه باشید.

وب‌سایت یوروگیمر ویدیویی ۱۴ دقیقه‌ای از بازی Dead Rising 4 را منتشر کرده است که در آن بازیکن بیش از ۱۰۰۰ زامبی را با استفاده از سلاح‌های موجود در منطقه ویلامیت واقع در کلرادو در هم می‌کوبد. گرافیک‌های زیبا و مکانیک سلفی جدید در بازی همگی به هیجان انتظار برای تجربه Dead Rising 4 می‌افزاید. وجود سلاح‌های مختلف و البته از استفاده از لباس EXO‌ توسط بازیکن نیز البته در نوع خود زیبا به نظر می‌رسد. طبق گفته‌ی مایکروسافت بازی Dead Rising 4 از حالت Co-op چهار نفره پشتیبانی می‌کند.

ویزلی یین-پل، نویسنده یوروگیمر در رابطه با تجربه خود از کنترل دمو بازی Dead Rising‌ 4 گفت:

کنترل‌ها در Dead Rising 4 نسبت به مجموعه‌های قبلی خیلی بهتر است. در حالی که RT به صورت اتوماتیک از سلاح‌های دوربرد استفاده می‌کند، با فشار دادن X قادر به اجرای حرکات Melee (نزدیک) هستید. به این ترتیب، شما نیازی به نگه داشتن دکمه برای حرکت میان سلاح‌ها نیستید که این موضوع مبارزات را روان‌تر می‌کند.

این نویسنده در ادامه در رابطه با تجربه نهایی خود از دموی گیم‌پلی بازی گفت:

Dead Rising 4 حسی روان‌تر از آن را داشت که انتظار داشتم. Dead Rising 3 برروی ایکس‌باکس وان دارای مشکلات فنی بود، بنابراین من خوشحالم که در دمو E3 2016، بازی Dead Rising 4 را عاری از مشکلات فنی جدی و البته با مقدار زیادی زامبی برروی صفحه نمایش دیدم.

شما می‌توانید این ویدیو را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

Dead Rising 4، ساخته‌ی کمپانی کپ‌کام طبق شایعات در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۶ آذر سال ۱۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. هرچند تاریخ ذکر شده رسما از سوی مایکروسافت تائید نشده است.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده