نویسنده: deleted account
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

Scorpio، کنسول ارتقا یافته مایکروسافت، هیچ بازی انحصاری نخواهد داشت [E3 2016]

سورپرایز ویژه مایکروسافت در E3 2016 به معرفی قدرتمند‌ترین کنسول خود با نام رمز اسکورپیو (Scorpio) اختصاص داشت. در جدیدترین خبر مربوط به این کنسول، مایکروسافت اعلام کرده است که قرار نیست هیچ بازی به‌صورت انحصاری برای آن عرضه شود. با زومجی همراه شوید.

سازنده سخت‌افزار کنسول ایکس‌باکس وان اسکورپیو اعلام کرده است که این کنسول، قرار نیست هیچ‌گونه بازی انحصاری داشته باشد. آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس‌باکس، در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت:

نکته مهمی که درمورد پروژه اسکورپیو (که بخشی از خانواده ایکس‌باکس وان محسوب می شود) وجود دارد این است که تمامی بازی‌های شما [در ایکس‌باکس وان] بر روی این کنسول اجرا خواهند شد و قرار نیست هیچ‌گونه بازی به‌صورت انحصاری برای اسکورپیو منتشر شود؛ بنابراین هیچ‌کس (منظور کسانی است که ایکس‌باکس وان دارند) از قافله عقب نخواهند ماند.

پروژه اسکورپیو که برای عرضه در تعطیلات سال ۲۰۱۷ (مرداد-شهریور) برنامه‌ریزی شده است قابلیت اجرای بازی‌ها در رزولوشن 4K را دارد و از واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند. به علاوه اعلام شده است که این کنسول دارای حافظه‌ای با پهنای باند ۳۲۰ گیگابایت بر ثانیه و پردازشگر مرکزی با هشت هسته مجزا خواهد بود.

منبع: EuroGamer

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده