نویسنده: deleted account
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۱

تماشا کنید: اولین تیزر رسمی بازی PES 2017 منتشر شد [E3 2016]

روز گذشته کونامی با انتشار تیزری نه‌چندان طولانی از بازی موردانتظار PES 2017، ویژگی‌های جدید گرافیکی بازی را به نمایش گذاشت و از همین حالا، رجزخوانی برای FIFA 17 را آغاز کرد! با زومجی و تماشای این تریلر هیجان‌انگیز همراه باشید.

کونامی روز گذشته در نمایشگاه E3 2016 اولین تیزر رسمی از بازی PES 2017 را منتشر کرد؛ این تیزر جذاب تمرکزِ ویژه‌ی بازی بر روی دستیابی به واقعیت‌های تعاملی (Interactive Reality) از طریق کنترل و همچنین کیفیت بصری را نشان می‌دهد. کونامی با انتشار این تریلر، اعلام کرد که این نسخه از بازی، بهبودهای زیر را نسبت به نسخه‌های قبل دیده است و قرار است در زمین بازی، تجربه جدیدی را به شما القا کند. توضیحات کونامی درباره این بازی به قرار زیر است:

۱) قابلیت Real Touch: در این تریلر مشاهده می‌کنید که چگونه بازیکنان مختلف بر اساس موقعیت‌شان در زمین و چگونگی کنترل توسط شما، از راه‌های منحصربه‌فرد و نه مشابه دیگران، توپ را کنترل می‌کنند و می‌بینید که چگونه بر مبنای حرکت‌های غیرقابل پیش‌بینی توپ در زمین، واکنش‌های مختلف نشان می‌دهند و جریان بازی را پیش می‌برند.

۲) قابلیت Precise Pass: این قابلیت به نوعی، ترکیب قابلیت‌های «لمس واقعی» و «فیزیک واقعی توپ» محسوب می‌شود؛ به لطف ترکیب این دو ویژگی، پاس دادن در PES 2017 یک جلوه هنری به خود گرفته است. فاکتورهای بسیاری وجود دارند که بر توپ اثر گذاشته و سرعت و دقت آن را تعیین می‌کنند. پاسی که در بهترین موقعیت و زمان برای هم‌تیمی انداخته شود، موقعیتی بسیار عالی را برای شما ایجاد خواهد کرد. وقتی که یک پاس تمام‌کننده فرستاده شود، احساس رضایت ناخودآگاهی به شما دست می‌دهد (و همین است که PES 2017 را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند.)

۳) قابلیت Authentic Visuals: در بازی PES 2017 جلوه‌های بصری بازی تغییرات عمده‌ای داشته‌اند و به لطف بهره‌بردن بازی از موتور گرافیکی FOX Engine، جلوه‌هایی واقع‌گرایانه و جذاب به بازی اضافه شده‌اند. در بازی PES 2017 همه‌چیز اعم از مدل‌های بازیکنان، بخش نورپردازی، تماشاچیان، زمین بازی و استادیوم‌ها دچار تغییر شده‌‌اند و به نوعی می‌توان گفت که از نو طراحی آن‌ها صورت گرفته است. به جرات می‌گوییم که تاکنون بازی‌ای نداشته‌ایم که تا این حد واقع‌گرایانه به نظر برسد.

۴) قابلیت Natural Player Movement: صدها انیمیشن جدید به بازی اضافه شده است تا بازیکنان و دروازه‌بانان بیشتر شبیه واقعیت به نظر برسند؛ اما بدانید که این تمام ماجرا نیست! ویژگی‌های جدیدی همچون Real Touch و Precise Pass پیشرفت بسیاری به خود دیده‌اند و همین موضوع موجب می‌شود که PES 2017 مجموعه‌ای از حرکات را در حین پاس‌دادن یا حرکت‌کردن به شما نشان دهد.

۵) قابلیت Goal Keeping: دروازه‌بانان در PES 2017 از طریق اضافه شدن حرکات و انیمیشن‌های جدید، پیشرفت گرافیکی بسیاری به خود دیده‌اند و به شما قول می‌دهیم که دروازه‌بانان PES 2017، چابک‌ترین دروازه‌بانان مجموعه PES محسوب می‌شوند. در PES 2017 شاهد دراماتیک‌ترین لحظات هجوم (Attacking Moments) خواهید بود و همین امر موجب می‌شود وقتی که گل را به ثمر برسانید، احساس بسیار خوبی داشته باشید.

۶) قابلیت Total Team Control: کاربران می‌توانند با اعمال کنترل‌هایی ساده به‌سرعت آرایش و ذهنیت افراد تیم را تغییر دهند و در زمانی کوتاه، از حالت تدافعی به حمله یا از حالت حمله به تدافعی، تغییر حالت دهند. همین موضوع PES 2017 را بیشتر و بیشتر به واقعیت نزدیک می‌کند و واکنش‌های سریع را (که بخشی از واقعیتِ فوتبال است) به این بازی اضافه می‌کند.

۷) قابلیت Advanced Instructions: استراتژی‌هایی همچون تیکی-تاکا و یارگیری نفر‌به‌نفر و فشرده، کاملا جداگانه برای بازی تعریف شده‌اند و شما می‌توانید بر اساس نوع تفکر و ایدئولوژی تیم خود، از بخشی به نام «Advanced Instructions» در بازی، به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این قابلیت، تنوع بسیار بالایی به برنامه‌های شما برای رسیدن به موفقیت می‌دهد.

|

۸) قابلیت Corner Kick Control: ضربات آزاد دچار تحول شده‌اند و شما می‌توانید در هنگام زدن آن‌ها، از استراتژی دفاعی خاصی (همچون علامت‌گذاری منطقه‌ای از زمین یا یارگیری نفر‌به‌نفر) در منطقه‌ای محدود از زمین استفاده کنید. این موضوع، شامل گزینه‌های تهاجمی نیز می‌شود و فقط محدود به قابلیت‌های تدافعی نیست؛ به‌طور مثال شما می‌توانید فقط بازیکنی خاص را مجبور به حرکت کنید و موقعیت او را در زمین تغییر دهید.

۹) قابلیت Adaptive AI: برای اولین بار در یک بازی فوتبالی، هوش مصنوعی بازی می‌تواند روش بازی‌ کردن شما را آنالیز کرده، یاد بگیرد و خود را با آن تطبیق دهد. رفتار تیم و بازیکنان در مجموعه PES همیشه موضوع مهمی بوده‌ است و مطمئن باشید PES 2017 برای همیشه بازی‌های ورزشی را متحول خواهد کرد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟ به نظر شما در رقابت امسال بین FIFA و PES، کدام‌یک سربلند بیرون خواهد آمد؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی و دیگر کاربران در میان بگذارید.

منبع: VideoGamer

 

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده