نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱

جمع‌ بندی کنفرانس PC Gaming Show در E3 2016

دیشب، دنیای بازی‌های ویدیویی، شب شلوغی را پشت سر گذاشت. دومین کنفرانس از مجموع ۴ کنفرانس شب گذشته، مربوط به PC Gaming Show بود که با همکاری AMD و وب‌سایت PC Gamer برگزار شد. حال شما می‌توانید تمام اخبار و تریلرهای مربوط به این کنفرانس را به صورت یک‌جا ببینید. با ما همراه باشید.

امسال، دومین سالی بود که کنفرانس PC Gaming Show در نمایشگاه E3 2016 برگزار می‌شد. بسیاری عقیده داشتند که کنفرانس پارسال PC Gaming Show، یکی از ضعیف‌ترین کنفرانس‌های رویداد E3 بوده است. با این حال، کنفرانس امسال، چندین رونمایی خوب برای طرفداران رایانه‌های شخصی داشت.

از معرفی سه کارت گرافیک جدید توسط مدیر عامل AMD گرفته تا معرفی بازی‌های جدید به خصوص برای هدست‌های واقعیت مجازی، کنفرانس امسال توانست تا حدودی ضعف سال گذشته را جبران کند. ما نیز این کنفرانس را به طور کامل در زومجی پوشش دادیم.

اگر فرصت تماشای این کنفرانس را نداشته‌اید یا برخی از نمایش‌ها یا اخبار این رویداد را از دست دادید، حالا می‌توانید همه اخبار و تریلرهای مربوط به PC Gaming Show امسال را به صورت یک‌جا مشاهده کنید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص رویداد E3 2016 در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

E3_Banner_Zoomg


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده