نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۰

یوبیسافت چهار بازی واقعیت مجازی را در کریسمس منتشر می کند [E3 2016]

شرکت یوبیسافت قصد دارد چهار بازی جدید را برای هدست‌های واقعیت مجازی در کریسمس منتشر کند که این چهار بازی جزو اولین بازی‌های یوبیسافت برای واقعیت مجازی هستند. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت Ubisoft چهار بازی جدید را برای هدست‌های واقعیت مجازی در نمایشگاه E3 معرفی کرد. این چهار بازی Eagle Fight و Trackmania Turbo و Werewolves Within و Star Trek: Bridge Crew نام دارند. اینها اولین بازی‌های شرکت یوبیسافت برای هدست‌های واقعیت مجازی هستند.

تمامی این چهار بازی در تعطیلات کریسمس برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت، اچ‌تی‌سی وایو و پلی‌استیشن وی‌آر منتشر خواهند شد.

یوبیسافت جزو اولین شرکت‌هایی است که به تکنولوژی‌ها و  سخت افزارهای جدید روی می‌آورد و همانطور که قبلا بازی‌های زیبایی برای پلی‌استیشن موو و کینکت ایکس‌باکس 360 و از همه مهمتر کنسول Wii ساخته و بازی‌های بزرگی مانند Rabbids و Just Dance را به پرفروش‌ترین آثار خود تبدیل کرده است، حال قصد دارد بازی‌های جدیدی برای هدست‌های واقعیت مجازی بسازد.

شرکت یوبیسافت مانند بتسدا به صورت مستقیم اقدام به ساخت بازی‌های واقعیت مجازی خواهد کرد. یوبیسافت در اینباره اعلام کرده که برای رشد کردن به ساخت چنین بازی‌هایی نیاز دارد. همچنین این شرکت ساخت بازی Just Dance VR را نیز برای هدست‌های واقعیت مجازی تأیید کرده است.

منبع: MCV

 

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده