نویسنده: deleted account
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۳

یوبیسافت خبر از ساخت فیلم سینمایی Watch Dogs داد [E3 2016]

یوبیسافت دقایقی قبل با اعلام خبر در دست ساخت بودن فیلمی سینمایی با محوریت بازی Watch Dogs، سالن همایش E3 را منفجر کرد! با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

بعد از به نمایش درآمدن گیم‌پلی بازی Watch Dogs 2، یوبیسافت اعلام کرد که قرار است یک فیلم سینمایی با محوریت نسخه اول این بازی ساخته شود. این خبر، خبر بسیار مهمی برای طرفداران فیلم‌های سینمایی است که با محوریت بازی‌های ویدیوی ساخته می‌شوند. یوبیسافت ساخت این فیلم را از خیلی‌وقت پیش آغاز کرده و به گفته این کمپانی، این فیلم در حال حاضر نیمی از راه خود را طی کرده است. علاوه بر خبر ساخته شدن فیلم سینمایی Watch Dogs، یوبیسافت اعلام کرد که بسته الحاقی بازی Watch Dogs 2 اول از همه برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

یوبیسافت تقریبا مطمئن است که فیلم سینمایی Assassin’s Creed، موفق عمل خواهد کرد و به همین دلیل هم است که این کمپانی احساس می‌کند ساخت فیلمی با محوریت Watch Dogs در این برهه زمانی، می‌تواند بسیار کار مناسبی باشد. تا این لحظه اطلاعات بسیار کمی درمورد این فیلم سینمایی در دسترس است؛ گرچه مجری کنفرانس یوبیسافت (Aisha Tyler) درمورد حضور Michael B. Jordan به عنوان شخصیت اصلی فیلم گمانه‌زنی‌هایی کرده است.

علاوه بر فیلم سینمایی Watch Dogs، به علت قراردادی که بین یوبیسافت و سونی امضا شده است، یوبیسافت رسما اعلام کرد که بسته الحاقی بازی Watch Dogs 2 قرار است در ابتدا در اختیار دارندگان پلی‌استیشن 4 قرار گیرد و ۳۰ روز بعد هم برای ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Attack of the fan boy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده