نویسنده: deleted account
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۳

تاریخ عرضه بازی For Honor اعلام شد [E3 2016]

کنفرانس مطبوعاتی یوبیسافت در E3 2016 هم‌اکنون در حال برگزاری است و جدیدترین خبر منتشر شده از این کنفرانس حاکی از آن است که بازی For Honor قرار است در سال ۲۰۱۷ عرضه شود. با زومجی همراه باشید.

پس از انتشار تریلری چند دقیقه‌ای از بازی For Honor  در E3 2016، تاریخ عرضه دقیق بازی اعلام شد. بر طبق اعلام رسمی، بازی For Honor قرار است در روز ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن ۱۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی عرضه شود.

کمپانی یوبیسافت قبلا گفته است که این بازی در درجه اول بر روی جلب توجه مخاطبانی خاص تمرکز کرده و در نظر دارد خود را در دل آن‌ها جای دهد؛ این موضوع به معنی آن است که بازی For Honor فروش بالا را هدف خود قرار نداده و قرار است نسبت به مجموعه‌هایی چون Assassin’s Creed منحصربه‌فردتر باشد. علاوه بر وایکینگ‌ها، در بازی For Honor قرار است شوالیه‌ها و سامورایی‌ها نیز حضور داشته باشند. به علاوه، به گفته یوبیسافت این بازی از دو حالت چندنفره و تک‌نفره پشتیبانی خواهد کرد؛ گرچه تاکید اصلی یوبیسافت بر روی بخش چندنفره این بازی است.

For Honor  یکی از پنج بازی بزرگ شرکت یوبی‌سافت است که در سال‌های مالی ۲۰۱۶-۲۰۱۷ عرضه می‌شود. Watch Dogs 2 ،Ghost Recon Wildlands ،South Park: The Fractured But Whole و یک آی‌پی جدید معرفی نشده دیگر بازی‌های آینده فهرست یوبیسافت را تشکیل می‌دهند.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده