نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۸

بازی Crackdown 3 تا سال 2017 تاخیر خورد [E3 2016]

بازی انحصاری و مورد انتظار Crackdown 3 که تقریبا پای ثابت اکثر کنفرانس‌های مهم مایکروسافت در دو سال گذشته بوده است، اکنون بنا بر پست جدیدی در وب‌سایت رسمی بازی، مشخصد شد که تاریخ انتشارش تا سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاده است. همراه زومجی باشید.

امشب در کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 بود که اعلام شد بازی Crackdown 3 از قابلیت کراس پلفرمینگ جدید مایکروسافت که با نام «در هر جایی بازی کن» شناخته می‌شود، پشتیبانی می‌کند؛ بدین معنی که بازیکنان می‌توانند به صورت تعاملی آن را بر روی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 تجربه کنند. اما متاسفانه دقایقی پیش دیو جونز، کارگردان اصلی بازی، در پستی اعلام کرد که بازی تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است و بازیکنانی که مشتاق به‌کارگیری قابلیت مذکور برای Crackdown 3 هستند، فعلا باید صبر کنند:

اولویت ما این است که تجربه‌ای از بازی را تحویل بازیکنان دهیم که تا به حال ندیده‌اند و هیچ‌گاه  تصورش را هم نمی‌کردند که به واقعیت بدل شود. اما دنبال کردن همان برنامه زمانی پیشین، امکان عملی شدن این مهم را میسر نمی‌کرد.

همچنین طبق همین اعلام رسمی، بازی Crackdown 3 تحت هیچ شرایطی در E3 امسال برای تجربه عموم در دسترس نخواهد بود.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده