نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۰

بازی Halo Wars: Definitive Edition معرفی شد [E3 2016]

همزمان با برگزاری کنفرانس مایکروسافت در E3 2016، نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Halo Wars نام Halo Wars: Definitive Edition معرفی شد که قرار است در اختیار خریداران Halo Wars 2: Ultimate Edition قرار بگیرد. با زومجی همراه باشید.

فروشگاه ایکس‌باکس و ایکس‌باکس وایر بازی Halo Wars: Definitive Edition را در وب‌سایت‌های‌شان فهرست کرده‌اند. این محصول که نسخه‌ای بهبودیافته از Halo Wars به شمار می‌رود، قرار است همراه با نسخه‌ی آلتیمیت Halo Wars 2 در دسترس مشتریان قرار گیرد. هنوز مشخص نیست که آیا Halo Wars: Definitive Edition به‌طور جداگانه هم به فروش خواهد رسید یا خیر؛ اما می‌دانیم که تمام محتواهای دانلودی بازی اصلی را شامل خواهد شد و بر روی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 قابل تجربه کردن خواهد بود.

بازی Halo Wars 2: Ultimate Edition شامل Season Pass نسخه‌ی دوم Halo Wars می‌شود؛ ضمن اینکه به بازیکنان امکان می‌دهد تا این بازی را ۴ روز زودتر از انتشار رسمی آن بر روی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 تجربه کنند. بازی در ۳ اسفندماه رسما منتشر خواهد شد.

منبع: IGN

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده