// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تماشاکنید: Inside، بازی جدید سازندگان Limbo اواخر ژوئن منتشر می شود [E3 2016]

در جریان کنفرانس امروز مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، استودیوی پلی‌دد (Playdead)  از تاریخ انتشار Inside، تازه‌ترین ساخته خود رونمایی کرد. این بازی برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

همانطور که انتظار می‌رفت پلی‌دد در جریان کنفرانس مایکروسافت از بازی Inside‌ رونمایی کرد. طبق گفته‌ی این کمپانی بازی Inside در تاریخ ۲۹ ژوئن (۹ تیر) برای ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۷ جولای (۱۷ تیر) برروی استیم منتشر خواهد شد.

داستان Inside پیرامون پسر جوانی روایت می‌شود که در تلاش است تا نیروهای شیطانی را متوقف کند. این نیروها قصد کنترل جهان را با انجام آزمایش‌هایی عجیب و غریب برروی بدن انسان‌ها دارند. پلی‌دد از سال ۲۰۱۰ در حال توسعه‌ی این بازی اکشن ماجراجویی است. بازی بسیار موفق Limbo نیز در سال ۲۰۱۰ منتشر شده بود.

مایکروسافت نخستین بار Inside را در جریان کنفرانس E3 سال ۲۰۱۴ رونمایی کرد. این بازی در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده بود که متاسفانه بدون ذکر جزئیات خاصی تاریخ انتشار آن با تاخیر روبرو شد. به مناسبت عرضه بازی Inside، پلی‌دد بازی Limbo را تا ۲۱ ژوئن (۱ تیر)  برروی ایکس‌باکس وان و از تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر) تا ۲۲ ژوئن (۲ تیر) برروی استیم رایگان کرده است.

لینک دانلود به زودی اضافه خواهد شد

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده